حمایت ۴ میلیاردی از توسعه فرایندهای رباتیک در حوزه ژن‌درمانی

ستاد توسعه زیست‌فناوری با همکاری سایر ستادهای توسعه فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از طراحی و توسعه فرآیندهای رباتیک و اتوماسیون دستگاهی در حوزه ژن‌درمانی حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست‌فناوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر ستادهای توسعه فناوری از طراحی و توسعه فرآیندهای رباتیک و اتوماسیون دستگاهی در حوزه ژن‌درمانی، حمایت می‌کند.

در همین راستا حمایت ستادهای توسعه فناوری نیز به صورت تسهیلات و تا سقف چهار میلیاردی با سود ۲۰ درصد است. در صورت موفقیت پروژه و با تحقق خروجی های توافق شده، سود تسهیلات به چهار درصد قابل کاهش است. همچنین حداکثر ۲۵ درصد از تسهیلات قابل تبدیل به گرنت خواهد بود.

گفتنی است، صندوق نوآوری و شکوفایی هم از طرح‌هایی که در مرحله اکتساب فناوری قرار دارند در قالب گرنت و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان حمایت خواهد کرد. علاوه بر شرکت‌های دانش بنیان، اساتید و گروه‌های پژوهشی نیز می‌توانند مورد حمایت گرنت قرار گیرند. همچنین طرح‌های نزدیک به بهره برداری در قالب تسهیلات یا سرمایه گذاری در چارچوب ضوابط صندوق نوآوری و شکوفایی قابل حمایت است. برای این دسته، دانش بنیان بودن شرکت و محصول ضروری است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=48349

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان