حمایت رئیس دائره‌المعارف اسلامی از وزرای پیشنهادی ارشاد و علوم

رئیس مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی از گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت «فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی» و «علوم، تحقیقات و فناوری» حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم موسوی بجنوردی رئیس مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی) با اعلام حمایت از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور برای رای اعتماد مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، بارقه‌های امید و انگیزه را در دل‌های اهل ایران روشن کرده و حال در این روزها دنبال پایان جلسات رأی اعتماد وزیران پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی می‌رود تا دولتی قوی و مقتدر و برآمده از آرمان وفاق ملّی برای نیل به آبادی ایران عزیزمان تشکیل دهد.

وی افزود: و چه خوش، و نیک، که برای عرصه فرهنگ و دانش، سه‌تن از خدمت‌گزاران این‌سرزمین را نزد خانه ملّت معرّفی کرده است. بر خود فرض دانستم تا حمایت قاطع خود را از جنابان آقایان حسین سیمایی صرّاف برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سیّدعبّاس صالحی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیّدرضا صالحی امیری برای وزارت میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی اعلام دارم و شهادت دهم که این فرهنگ‌ورانِ دانش‌مدار، اگر توسط وکلای مردم معتمد دانسته شوند – که امید است چنین شود – خادمانِ خدومی در پیشگاه مردم شریف و نجیب ایران‌زمین خواهند بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=47164

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان