حضور مردم در صحنه‌های سیاسی نظام، بالاترین مولفه قدرت است

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: حضور مردم در صحنه‌های سیاسی نظام، بالاترین مولفه قدرت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد شرفی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: سالروز چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی که همه مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران عزیزمان در جشن آن حضور دارند، تبریک عرض می‌کنم.

سردار شرفی ادامه داد: بنده بالای ۶۰ سن سال دارم و از سال ۵۷ تا الان در راهپیمایی‌ها حضور دارم و در همه این سال‌ها این جمعیت را با همین شور و حال و اعتقاد دیده‌ام.

وی افزود: امروز هم به لحاظ شرایط سیاسی و امنیتی خاصی که در منطقه داریم و تحولاتی که در حوزه غزه شاهد هستیم و شرایط خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی خدا را شکر بعد از ۴۵ سال مردم باغیرت و باهمت در راهپیمایی حضور دارند و این تجلی حمایت مردم از نظام سیاسی کشور عزیزمان ایران اسلامی به عنوان یک مؤلفه قدرت در نظام ما است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا عنوان کرد: ما بر اساس نظرات امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای “مدظله العالی” بالاترین مؤلفه قدرت را حضور مردم در صحنه‌های سیاسی نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم که امروز هم مردم با تمام توان همراه خانواده اعم از کوچک و بزرگ زن و مرد آمدند پای کار و خیابان‌های تهران مملو از جمعیت است.

وی اظهار داشت: ما در سراسر کشور در سطح خیابان‌ها چه در حوزه‌های شهری و روستایی این صحنه حضور را به همین شکل می‌بینیم و قدرشناس این مردم عزیز هستیم. مردم هم انصافاً ثابت کردند که پشتیبان آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و ولی فقیه هستند و در شرایط سخت از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند.

سردار شرفی تصریح کرد: ان شاءالله همین مردم پرشور را در پای صندوق‌های رأی نیز حضور پیدا کنند تا یک بار دیگر ثابت کنند که حامی صد در صد نظام جمهوری اسلامی هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=19744

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان