جمهوری اسلامی ایران علاقمند به ایجاد تنش در منطقه نیست

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: جمهوری اسلامی ایران علاقمند به ایجاد تنش در منطقه نیست اما اگر دشمنان بخواهند برای ملت و کشور ما دردسر و مزاحمت ایجاد کنند ما پاسخ قاطع خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: هفته آینده هفته بسیار مبارکی است، شب دوشنبه دهم ماه رجب ولادت امام جواد (ع) به عنوان جوان‌ترین ائمه ماست و چه زیباست که نسل جوان ما اگر به دنبال الگو با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف افزود: اعتکاف نیز از برنامه‌های بسیار خوبی است که چند روزی توجه انسان را از این جهان مادی جدا می‌کند.

امام جمعه گرگان گفت: در ماه رجب خانه خدا و مهمان خدا بودن نقش بسیاری در ساختن انسان دارد و وقتی انسان سه شبانه روز مهمان خدا در خانه خدا باشد بهره‌های بسیار بالای معنوی خواهد برد.

وی افزود: ما واقعاً به این جنبه‌های معنوی و ارتباط با خدا نیاز داریم که همین ضرورت وجودی انسان است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حمله موشکی برادران سپاه به مقرهای تروریست‌های داعشی و وابسته به اسرائیل و جاسوس‌های اسرائیل در اربیل عراق و ادلب سوریه گفت: به دنبال حرکت تروریست‌ها در کرمان سپاه ضربه حسابی به این تروریست‌ها زد و تا حدی انتقام خون شهدای کرمان گرفته شد.

وی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به ادلب سوریه از فاصله هزار و ۲۰۰ کیلومتری از خوزستان زده شد، افزود: فاصله ایران تا اسرائیل هزار و ۲۰۰ کیلومتر است و این بدین معناست که اسرائیل این پیام را دریافت کند که طی کردن فاصله هزار و ۲۰۰ کیلومتر به وسیله موشک کار ساده ای است.

نورمفیدی اظهار کرد: تروریست‌هایی که بخواهند علیه ایران کاری کنند در هیچ جای دنیا امنیت ندارند حتی آن جاسوس اسرائیلی که در اربیل عراق به درک واصل شد.

وی ادامه داد: یک پیام کلی به جهان می‌دهیم که ما علاقمند به ایجاد تنش در منطقه نیستیم اما اگر خواسته باشند برای ملت و کشور ما دردسر و مزاحمت ایجاد کنند ما پاسخ قاطع خواهیم داشت.

امام جمعه گرگان با اشاره به ایستادگی مردم یمن در برابر زورگویی‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس گفت: مردم آفریقای جنوبی هم علیه اسرائیل و در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین شکایت کردند که نفس این شکایت در دنیا بسیار معنا دارد.

وی افزود: امروز فریادهای جهانی اسرائیل علیه اسرائیل بلند شده و دنیا در برابر اسرائیل موضع گیری می‌کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=16320

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان