جلیلی به راه و رویه شهید رییسی نزدیک است

ساری- رییس ستاد سعید جلیلی در مازندران با بیان اینکه وضعیت جلیلی در استان خوب پیش می‌رود، گفت: مردم رویکرد خوبی دارند زیرا وی به راه و رویه شهید رییسی نزدیک است.

همت محمدنژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وضعیت جلیلی در استان مازندران خوب پیش می‌رود، گفت: مردم مازندران رویکرد خوبی به جلیلی دارند و فکر می‌کنیم وی به راه و رویه شهید رئیسی نزدیک است.

محمد نژاد با اظهار این که جلیلی می‌تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد و شرایط خوبی را برای کشور رقم زند، گفت: ستاد کار و تولید دکتر جلیلی در کشور فعالیت خود را آغاز کرد و وظیفه اصلی این ستاد به میدان آوردن همه ظرفیت‌ها از جمله کارگران اصناف بخش تولید و فعالان حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: تنها کسی که هم رسماً اعلام کرده و هم اراده آن را دارد که از حقوق کارگران و فضای کسب و کار حمایت کند، جلیلی است و با آمدن به شهادت تحولی برای این قشر تأثیرگذار خواهیم بود.

رئیس ستاد جلیلی مازندران گفت: آن چیزی که در اولویت اصلی این انتخابات است، افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی گفت: طبق بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری حتی کسانی که گله دارند، راهکار آن عدم حضور در انتخابات نیست و و با مشارکت حداکثری هم به قدرت کشور افزوده می‌شود و هم سبب می‌شود تا رئیس جمهور منتخب در مناسبات بین‌المللی و منطقه‌ای نقش مؤثری ایفا کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=38504

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان