ثبت نام جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

متقاضیان جذب هیات علمی از امروز با مراجعه و بررسی رشته- محل های اعلامی در سامانه دانشگاه آزاد می توانند نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک مربوطه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان و علاقه‌مندان به ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی در نوبت اول سال ۱۴۰۳ می‌توانند از امروز دوشنبه با مراجعه و بررسی رشته- محل های اعلامی در سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک مربوطه اقدام و با انتخاب گزینه مورد نظر خود تا روز شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ نسبت به ثبت نام خود در این دوره اقدام نمایند.

شرایط فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی طبق دستورالعمل جذب اعضای هیئت علمی به شرح زیر است:

۱. شرایط عمومی جذب اعضای هیأت علمی مطابق مصوبه ۶۰۸مورخ۱۹/۴/۱۳۸۶شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

۲. مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در فراخوان جذب در تمامی رشته‌ها اعلام نیاز شده دکتری تخصصی است. تبصره۱: ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در گروه هنر در رشته‌های فاقد سرفصل مصوب دوره دکتری در کشور که در سامانه جذب به آن رشته‌ها اعلام نیاز شده است، بالامانع می‌باشد. تبصره۲: ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا دانشجویان دکتری در رشته‌های پرستاری، مامایی، هماتولوژی و اتاق عمل، مشروط به نداشتن تعهد خدمت متقاضیان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع است.

۳. شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر ۳۰سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۰ سال است. تبصره: برای متقاضیان زیرگروه پزشکی شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دانشجویان دوره دکتری تخصصی حداکثر۳۵سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۵سال است.

۴. تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه به هیات علمی مطابق بخشنامه شماره ۳۵۱۱۴۶/۳۵مورخ۲۱/۱۰/۹۲امکان‌پذیر است.

۵. رشته تحصیلی متقاضی باید در دو مقطع آخر تحصیل همخوانی داشته باشد.

۶.فارغ‌التحصیل دوره تمام وقت حضوری باحداقل معدل مورد تائید برای مقاطع کارشناسی۱۴، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای۱۶و دکتری تخصصی۱۷می‌باشد. تبصره: متقاضیانی که فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های خارج از کشور می‌باشند درصورت اینکه رتبه دانشگاه‌های آنان براساس سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گروه الف (ممتاز) قرار می‌گیرد مجاز به شرکت در فراخوان دانشگاه نیستند.

۷. رشته و گرایش تخصصی متقاضی با رشته مورد نیاز مندرج در سامانه جدید دانشگاه همخوانی داشته باشد.

۸.متقاضیان گروه علوم پزشکی باید فاقد هرگونه تعهد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جهت استفاده از مزایای آموزش رایگان، خدمات قانونی و مورد تعهد (طرح نیروی انسانی و ضریبk) باشند و در زمان ثبت نام ملزم به بارگذاری دانشنامه یا تاییدیه مدرک تحصیلی خود در سامانه جذب است.

۹. ثبت نام در سامانه جذب هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند و جذب افراد واجد شرایط صرفا پس از تائید توانایی علمی، عمومی و طی شدن فرایند جذب هیات علمی در هیات اجرایی جذب استان و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه امکانپذیر خواهد بود.

۱۰. مسئولیت صحت و کامل بودن اطلاعات وارد شده بر عهده متقاضی بوده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت یا نقص در اطلاعات ثبت شده، درخواست وی منتفی می شود.

۱۱. متقاضیان مجاز به انتخاب سه استان به عنوان اولویت های محل خدمت است. تبصره: در صورتی که پس از طی شدن فرآیند جذب در هیات اجرایی جذب استان‌ها، بیش از یک استان با جذب متقاضی موافقت داشته باشد، هیات مرکزی جذب، استان محل خدمت را انتخاب می‌کنند.

۱۲. جذب هیات علمی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران براساس بند”پ”ماده۹۰قانون برنامه ششم توسعه کشور صورت می‌گیرد و متقاضیان واجد شرایط هنگام ثبت‌نام در فراخوان ملزم به بارگذاری مدارک و مستندات ایثارگری در سامانه جذب است.

۱۳.جذب اعضای هیات علمی صرفا از طریق شرکت در فراخوان و طی شدن فرآیندآن امکان‌پذیر است.

۱۴.در طی فرآیند جذب، در صورت داشتن شرایط مساوی (توانایی علمی و صالحیت عمومی)، اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=46905

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان