تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران

در مراسمی با حضور رییس دانشگاه تهران، از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی محمد سعید تسلیمی استاد تمام دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران و استاد نمونه کشوری قدر دانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران در مراسم گرامیداشت هفته معلم و استاد که با حضور سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و اعضای هیأت علمی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن افتتاح سالن جلسات استاد محمد سعید تسلیمی از مقام علمی ایشان قدردانی شد.

مقیمی در این مراسم، همدلی و همراهی اعضای هیأت علمی را یکی از نقاط قوت مدیریت دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران نام برد و با اشاره به شخصیت علمی و فضائل اخلاقی استاد تسلیمی، گفت: بیش از رفتار کلامی، رفتار غیرکلامی استاد تسلیمی به چشم می‌آید؛ چیزی که کمتر به آن پرداخته شده است.

مقیمی با تاکید بر منش استادی دکتر تسلیمی و تأثیر در زندگی دانشجویان، گفت: برخی رفتارها در مسیر تأثیر بسیاری دارد و نقطه عطف ایجاد می‌کند و این تأثیرگذاری در مسیر زندگی دانشجویان اهمیت دارد.

استاد دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران بر تقویت مرجعیت و نقش تربیتی و اثرگذاری استادان تاکید کرد.

در این مراسم دکتر طاهر روشندل اربطانی رئیس دانشکدگان مدیریت، دکتر علی‌اکبر فرهنگی و دکتر آرین قلی‌پور درباره شخصیت علمی و فضائل اخلاقی دکتر تسلیمی سخنرانی کردند.
در این مراسم مدال نقره دانشگاه تهران و هدایایی از سوی رئیس دانشگاه تهران و رئیس دانشکدگان مدیریت و رؤسای دانشکده‌های این دانشکدگان به دکتر تسلیمی اهدا شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=31630

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان