بیش از یک میلیون نفر از پایانه مرزی بازرگان تردد کرده اند

ارومیه- مدیر پایانه مرزی بازرگان، از تردد بیش از یک میلیون مسافر از پایانه مرز بازرگان طی ۹ ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

بهرام سلمان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ٩ ماهه گذشته از سال جاری عبور و مرور از پایانه مرزی بازرگان به یک میلیون و ۴١ هزار و ٧٠۵ نفر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢۴٧ هزار و ۴٧٧ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: در سال گذشته تنها ٧٩۴ هزار و ٢٢٨ نفر پایانه مرزی بازرگان را برای عبور و مرور خود انتخاب کرده بودند اما افزایش ٣١.١۶ درصدی آمار تردد ماحصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پایانه مرزی است.

سلمان زاده با اشاره به آمار تردد مسافرین ایرانی و خارجی اعلام کرد: مسافرین ایرانی با تعداد ۶٢١ هزار و ٨۶ مسافر سهم بیشترین از ترددها را در مقایسه با مسافرین خارجی به خود اختصاص دادند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۴ هزار و ۶۵١ ناوگان مسافری به تفکیک شامل ٢ هزار و ٣٠٣ ناوگان ورودی و ٢ هزار و ٣۴٨ ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

مدیر پایانه مرزی بازرگان یادآور شد: این پایانه مرزی به عنوان دروازه اصلی ورود به اروپا و یکی از مبادی اصلی ترانزیت کالا از ایران به اروپا بوده و در مدت زمان ذکر شده، ١۶٨ هزار و ۶۶٨ هزار ناوگان باری از مرز بازرگان تردد داشتند که به تفکیک ١٠۶ هزار و ۴۰٩ ناوگان ورودی و ۶٢ هزار و ٢۵٩ ناوگان خروجی را شامل می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15869

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان