برگزاری ۱۲ رویداد در نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران

رییس ستاد نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران گفت: نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران برای اولین بار با ۱۲ رویداد از ۱۷ لی ۲۰ مهر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ محمد جواد سلمانپور رییس ستاد نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران و مشاوره بین‌الملل معاون وزیر و سازمان امور دانشجویان گفت: نمایشگاه بین المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران برای اولین بار با ۱۲ رویداد از ۱۷ لی ۲۰ مهر ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی «ره» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه دانشگاه‌ها به عرضه توانمندی‌های بین المللی خود حوزه جدب دانشجویان بین المللی در می‌پردازند موسسات جذب دانشجویان بین‌المللی و مراکز آزفا فعالیت‌های خود در حوزه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان را به نمایش می گذارند.

سلمانپور تصریح کرد: جشنواره فرهنگ ملل، جشنواره غذای ملل، جشنواره هنری سرای دانش، نشست اساتید کرسی‌های زبان فارسی از جمله رویدادهای این نمایشگاه است.

رییس ستاد نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران تصریح کرد: در حقیقت دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها با برپایی جشنواره فرهنگ ملل از فرهنگ، تمدن، هویت ملی و اجتماعی و همچنین پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور خود رونمایی خواهند کرد.

مشاوره بین‌الملل سازمان امور دانشجویان خاطرنشان ساخت: رویدادهایی که در این نمایشگاه رخ می‌دهد برای اقشار مختلفی که با حوزه گسترش زبان فارسی و بین المللی سازی و جذب دانشجویان بین المللی مرتبط هستند بسیار جذاب خواهد بود در حقیقت فرصتی برای کلیه کنشگران عرصه بین المللی سازی ایجاد شده است تا به تعامل با یکدیگر بپردازند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40849

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان