برگزاری اردوی آموزشی، تربیتی، سیاحتی و زیارتی دانشجویان دختر

مدیر کل دانشجویی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از برگزاری اردوی آموزشی، تربیتی، سیاحتی و زیارتی دانشجویان دختر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر احد بنار گفت: دختران دانشجوی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، به تعبیر ما ستارگان آسمان ایران زمین هستند و هر کدامشان به تنهایی برای این خاک و این سرزمین خواهند درخشید. از همین رو این اردو با عنوان «همراه با ستاره ۲» برگزار شد.

بنار خاطرنشان کرد: تصمیماتی اتخاذ شد تا با در نظر گرفتن برنامه‌های فرهنگی، روانشناسی و سبک زندگی، زمینه برای پویایی و شکوفایی استعدادهای دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی که به تعبیر ما ستارگان آسمان ایران زمین هستند و حسن تعبیر نامگذاری آنان همراهی ما با این ستارگان است، فراهم شود.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت افزود: با افتخار به مدت یک ماه در مشهدالرضا، میزبان و خادم زائرین امام مهربانی ها علی بن موسی الرضا علیه السلام بودیم و تلاش کردیم با مجموعه کلاس های آموزشی، فرهنگی و تربیتی کمک کنیم تا مسیر شکل گیری هویت فردی و اجتماعی دانشجویان عزیزمان به بهترین نحوه تسهیل شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=46761

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان