ایران در برابر توطئه‌های دشمنان سکوت نخواهد کرد

دامغان- امام جمعه موقت دامغان با تاکید بر اینکه ایران در برابر توطئه‌های دشمنان سکوت نخواهد کرد، گفت: هدف قرار دادن مقر تروریست‌ها پیامی واضح از سوی ایران اسلامی به دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) ضمن اشاره به برگزاری بیست و ششمین اجلاسیه ائمه جمعه کشور، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با امامان جمعه سخنان ارزشمندی داشتند که یکی از کلید واژه‌های بیانات معظم له حضور مردم در صحنه‌ها بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود به نقش مردم در نظام اسلامی پرداختند، افزود: همانطور که معظم له نیز تاکید کردند حضور مردم در صحنه‌های مختلف، تأثیرگذار است.

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه مردم محور «حق و حاکمیت» هستند، ابراز کرد: نقش مردم در حاکمیت ایران اسلامی مهم و مؤثر است لذا باید مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

جیرانی با بیان اینکه ملت ایران در روز ۱۱ اسفند امسال با حضور خود در انتخابات نقش و جایگاه خودشان را در حکومت و نظام اسلامی نشان خواهند داد، تاکید کرد: مردم ما در همه صحنه‌ها حضوری درخشان داشته است.

وی در ادامه به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر نیروهای داعش در اربیل عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: این حمله موشکی دارای پیام به رژیم صهیونیستی بود.

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه برد موشک‌های ایرانی یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر است، گفت: شلیک این موشک‌ها پیام مهمی داشت و آن اینکه دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران در برابر نقشه‌های آنان ساکت نخواهند نشست.

جیرانی همچنین مردم دامغان را به حضور در مراسم معنوی اعتکاف دعوت کرد و افزود: حضور در آئین روحانی و معنوی اعتکاف دارای اجر و مزد مضاعف است که خداوند به شرکت کنندگان در این آئین به آنان اعطا می‌کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=16330

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان