ایده هایی برای یک جشن تولدی رویایی

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

تزئینات جشن تولد

 برای تزئین زیبای فضای جشن تولد نیاز نیست تن به بادکنک آرایی های گران قیمت که به تازگی خیلی مد شده بدهید و هزینه های بالایی را به خود تحمیل کنید. با کمی سلیقه و ابتکار می توانید با بودجه بسیار کمتر و جذابیت بیشتر، هنر خودتان را نیز به رخ بکشید.

ایده هایی برای یک جشن تولدی رویایی

یک ایده ساده اما جالب برای تزئین دیوار در جشن تولد اینه که با عکس های یادگاری فرزند یا دیگر عزیزانتان سن تولدشان را روی دیوار ایجاد کنید. در مورد کودکان از این ایده را می توانید بعد از جشن تولد نیز تا سال آینده برای تزئین دیوار اتاق فرزندتان استفاده کنید و  به علاوه تماشای عکس ها برای مهمانانتان نیز جالب خواهد بود.

ایده هایی برای یک جشن تولدی رویایی

این ایده برای سنین بالاتر می تواند خیلی هم هیجان انگیز تر باشه. مثلا برای جشن تولد ۵۰ سالگی پدرتون نمایش عکس های کودکی تا جوانی و میانسالی او می تواند خیلی از ریسه بندی های رنگ و وارنگ جالب تر باشد.

ایده هایی برای یک جشن تولدی رویایی

بهتر است یک تم رنگی محدود برای جشن تولد انتخاب کنید تا فضا بیشتر یکپارچه نشان دهد. حتی می توانید تنقلات و ظروف یکبار مصرف جشن را نیز با تم رنگی هماهنگ کنید.

ایده هایی برای یک جشن تولدی رویایی

دایره های تزئینی بالا روش ساخت ساده ای دارند و به راحتی می توانند دیوار اصلی جشن تولد را زیبا کنند. احتمالا همه شما ساخت بادبزن با تا کردن کاغذ را به یاد دارید. چند کاغذ بزرگ به رنگ های تم تولد بخرید و از همان بادبزن ها بسازید و مانند بالا با وصل کردن دو طرف این کاغذ های تا شده به هم می توانید این دایره های رنگی را بسازید فقط دقت کنید که هرچه بیشتر تا بزنید راحت تر به دایره تبدیل می شود.

ایده هایی برای یک جشن تولدی رویایی

تزئین رنگی و زیبای دیوار بالا را فقط با چند نوار کاغذ کشی و یا ربان کاغذی و بادکنک می توانید به سادگی اجرا کنید.

ایده هایی برای یک جشن تولدی رویایی

از کاغذ های کشی می توانید به روش های مختلفی استفاده کنید و مثل عکس بالا به شکل ریسه های رنگی آویزانشان کنید.

ایده هایی برای یک جشن تولدی رویایی

توپ های تزئینی بالا نیز ایده بسیار زیبایی برای تزئین جشن تولد هستند.

ایده هایی برای یک جشن تولدی رویایی

چند لایه کاغذ کشی یا کاغذ روغنی رنگی را روی یکدیگر قرار دهید و مانند بالا آنها را تا کنید و دو سرشان را به شکل نیم دایره ببرید سپس وسط آن را ببندید و مانند عکس بالا کاغذ ها را از هم باز کنیدتا به یک توپ کاغذی زیبا تبدیل شود. این توپ های کاغذی را می توانید از سقف آویزان کنید یا به دیوار بچسبانید.

cd6b0a27ae32b22e00cf269c1c604941

تزئین کادوها نشان دهنده توجه و اهمیتی است که شما به عزیزانتان می دهید. ایده بالا می تواند کادو شما را بسیار چشم گیر تر کند و ساخت آن نیز ساده است. این گل ها را به روش بالا می توانید با پارچه یا کاغذ روغنی یا کاغذ کشی بسازید و با ساده ترین کاغذ کادو ها را هم با آنها زیبا کنید.

منبع: چیدانه

آموزش ساخت باکس تزیینی ویژه نوروز

تزیین شیک دیوار خانه برای نوروز

زیباترین مدل های میوه آرایی (۱)

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=26151

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان