ایجاد اردوگاه اتباع در شهرستان تایباد

تایباد- معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: ایجاد اردوگاه اتباع در شهرستان تایباد از برنامه‌های ما در استان خراسان رضوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زهدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان تایباد در حاشیه افتتاحیه پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار کرد: ایجاد اردوگاه اتباع در شهر تایباد یکی از برنامه‌های ما در استانداری خراسان رضوی است که هدف آن ساماندهی اتباع است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی افزود: عمده موضوعی که در حال حاضر پیگیر آن هستیم، موضوع ساماندهی اتباع به ویژه اتباع غیرمجاز در استان است.

وی در خصوص انسداد مرزهای خراسان رضوی گفت: اقدامات خوبی در موضوع انسداد مرزهای استان در دست اقدام است، ستاد کل نیروهای مسلح کشور اعتباراتی در این حوزه مصوب کرده است و در اختیار ارتش استان است و هم اکنون موضوع در حال انجام است.

زهدی ادامه داد: این پروژه در چند نقطه آغاز شده است و در بعضی از میل‌های مرزی این کار انجام شده است و ما هم اکنون پیگیر هستیم تا اینکار به صورت کامل انجام شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: این پروژه همانطور که وزیر کشور اعلام کرد، به صورت مرحله به مرحله و با توجه به اولویت‌های مرز در حال انجام است.

وی در خصوص امنیت انتخابات در استان نیز اظهار کرد: استان هم برای راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن و هم برای انتخابات ۱۱ اسفند ماه تدابیر لازم را پیش بینی کرده است و همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را دارند، هیچ دغدغه‌ای در امر برگزاری این دو رویداد مهم وجود ندارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=19637

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان