امروز روز رفاقت، همدلی و همکاری است

دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه وعدالت به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت و نوشت: امروز روز رفاقت، همدلی و همکاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدشهاب‌الدین صدر، دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با صدور پیامی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب نوشت: با پایان رقابت‌های انتخاباتی، امروز روز رفاقت، همدلی و همکاری برای تحول سازنده و پیشرفت کشور است. تا مردم عزیزمان شاهد رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و برخورداری از رفاه و آسایش باشند.

استاد ارجمند، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب ملت ایران

سلام علیکم

انتخاب شایسته جنابعالی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط مردم عزیز کشورمان را تبریک می‌گویم.

حضور گسترده آحاد ملت در دو مرحله رأی‌گیری و حسن اعتماد گسترده به شما مایه افتخار و سربلندگی کشور بویژه دانشگاهیان فرهیخته و جامعه خدوم پزشکی گردید.

سابق درخشان در جبهه‌های جنگ تحمیلی، مدیریت‌های کلان دانشگاه علوم پزشکی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مجلس شورای اسلامی و صداقت، شجاعت و دفاع از منافع ملی در هر شرایطی برای آحاد ملت آگاه و بصیر اطمینان بخش و امید آفرین برای مسئولیت خطیر ریاست جمهوری و قوه مجریه گردید.

یقیناً تاکید جدی بر اجرای قانون و اجرای سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه و دفاع از حقوق مردم و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض و تلاش برای اعتلای نظام اسلامی توسط حضرتعالی ملت را بیش از پیش نسبت به تداوم راه انقلاب، امام و رهبری امیدوارتر و مصمم‌تر نمود.

با پایان رقابت‌های انتخاباتی امروز روز رفاقت، همدلی و همکاری برای تحول سازنده و پیشرفت کشور است. تا مردم عزیزمان شاهد رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و برخورداری از رفاه و آسایش باشند.

با آرزوی توفیقات الهی

سیدشهاب‌الدین صدر

دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت

شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40662

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان