امام معادله قدرت در جهان را تغییر داد

بندرعباس – رئیس قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام معادله قدرت در جهان را تغییر داد و به همه نشان داد این کار شدنی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مهدی طائب، ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد که در مسجد امام (ره) میناب برگزار شد، اظهار کرد: مکتب امام خمینی (ره) متعلق به کشور خاصی نبود چرا که با تمام کفر و ظلم در دنیا مبارزه کرد و ملت ایران را به یاری خودش فراخواند.

وی افزود: امام راحل، ملت را دعوت کردند که همه در برابر قدرت‌های موجود به میدان بیایند تا بتوانند معادله قدرت را تغییر دهند و توانستند به این مهم در جهان دست پیدا کنند.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: امام خمینی (ره) به همه ثابت کرد که می‌توان معادله قدرت را در جهان تغییر داد آن هم در شرایطی که تمام کفر با هم متحد شده بودند چرا که دشمن با همه وجود به مقابله با امام خمینی (ره) آمد اما نتوانست کار به جایی ببرد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان در ابتدای انقلاب از سر راه برداشتن امام بود چرا که آن‌ها تصور می‌کردند با حذف فیزیکی امام به امیال خود خواهند رسید غافل از اینکه امام چراغی بود که توسط خدا روشن شده بود و هیچکس نمی‌توانست آن را خاموش کند.

وی اظهار کرد: امام خمینی در سال ۴۲ و ۴۳ فریاد زد که به داد اسلام برسید؛ او توانست با رشادت‌های خود مردم را به صف دفاع از اسلام وارد کند و مردم نیز در برابر طاغوت مقاومت جانانه‌ای کردند تا توانستند اسلام را دوباره در ایران به قدرت برسانند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=35675

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان