اقدام وحشیانه نظامیان صهیونیست در آتش زدن صدها خانه مسکونی در غزه

یک روزنامه صهیونیستی به اقدام وحشیانه نظامیان صهیونیست در آتش زدن صدها خانه مسکونی در نوار غزه اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تعمدا اقدام به آتش زدن صدها خانه در نوار غزه به همراه تمام وسایل داخل آن ها زده است.

در این گزارش آمده است که افسران ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند این اقدام تبدیل به یک حربه رایج در میان نظامیان صهیونیست شده است.

افسران مذکور تصریح کردند: عملیات آتش زدن خانه های مسکونی در نوار غزه بنا به دستور فرماندهان ارتش اسراییل و بدون طی کردن مراحل قانونی مورد نیاز صورت می گیرد.

سه تن از افسرانی که عملیات لشکرکشی به نوار غزه را فرماندهی کرده اند در گفتگو با هاآرتص تاکید کردند: آتش زدن منازل مسکونی در نوار غزه تبدیل به بخشی از عملیات ارتش اسراییل در این منطقه شده است.

نظامیان صهیونیستی که در حمله به نوار غزه شرکت داشته اند اخیرا سخنانی را در خصوص نحوه آتش زدن خانه های فلسطینی ها در این باریکه مطرح کرده اند. در یک مورد، نظامیان صهیونیست از یک خانه در نوار غزه استفاده کرده و آن را برای نظامیان دیگر سالم نگه داشتند اما در نامه ای از آن ها خواستند بعد از استفاده از این خانه آن را به آتش بکشند.

لازم به ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله به نوار غزه علاوه بر تخریب تعداد زیادی از خانه های مسکونی، شمار زیادی از دانشگاه ها، مسجدها، مدرسه ها و مراکز درمانی در این باریکه را نابود کرده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=18200

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان