اعتبارات دستگاه های اجرایی اصفهان در ۶ پروژه هزینه می‌شود

اصفهان – مدیرکل دفتر امور هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری اصفهان گفت: اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در ۶ پروژه هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان شهیر بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان میزانی اعتبار پژوهشی دارند، این اعتبارات با تدبیر شورای برنامه‌ریزی استان در ۶ پروژه تجمیع شده است تا همه اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های استان در این پروژه‌ها متمرکز شود.

وی ادامه داد: از این شش پروژه ذکر شده، دو پروژه در حوزه سرمایه‌گذاری و یکی از پروژه‌های مهم آن بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجموعه سواحل مکران در استان سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان بیان کرد: در این پروژه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سواحل مکران در استان سیستان و بلوچستان بررسی می‌شوند تا در قالب یک بسته سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران استان اصفهان ارائه شوند.

وی با تأکید بر اینکه هدف ارتقا و تکمیل زنجیره‌های ارزش استان و رسیدن به خودکفایی در تولید کشور است، گفت: در حال حاضر یک تیم پژوهشی قوی در حال شناسایی این فرصت‌های سرمایه‌گذاری هستند تا ۲۰ فرصت سرمایه‌گذاری و طرح توجیهی اولیه آماده و در اختیار بخش خصوصی استان قرار بگیرد.

شهیر متذکر شد: اتاق بازرگانی اصفهان نیز در حال طراحی یک رویداد بزرگ در زمینه سرمایه‌گذاری در اصفهان و جذب سرمایه‌گذاران خارجی است.

وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ پروژه در این رویداد آماده ارائه خواهد بود تا کیف سرمایه‌گذاری استان اصفهان با بهترین پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ارائه شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=37765

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان