استمرار خشم ملت ایران در دفاع از مردم فلسطین

تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از استمرار خشم ملت ایران در دفاع از مردم فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل در میان بی تفاوتی مدعیان دروغین حقوق بشر لکه ننگی بر دامان بشریت شده که هرگز پاک نخواهد شد.

معاون امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به مطلب فوق گفت: جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل باید به عنوان هلوکاست واقعی در منابع تاریخی و کتب درسی ثبت گردد تا نسل حاضر و آیندگان بیشتر به ماهیت پلید این سفاکان تاریخ پی ببرند.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی ایران در تظاهرات و تجمعات میدانی از حماسه طوفان الاقصی تا کنون افزود: با توجه به حساسیت روزهایی که در آن به سر می بریم هرروز در استان‌ها تظاهرات حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل برگزار می‌گردد.

محمودی گفت: تظاهرات ملت ایران امروز چهارشنبه در استان‌های مرکزی و مازندران، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه در استان‌های همدان و زنجان، جمعه اول دی ماه در استان‌های قزوین، یزد و البرز تظاهرات جمعه‌های خشم بعد از اقامه نماز جمعه، استان‌های چهارمحال بختیاری و خراسان جنوبی شنبه ۲ دی ماه، استان‌های گیلان و کرمان یکشنبه ۳ دی ماه، استان‌های خوزستان وبوشهر دوشنبه ۴ دی ماه و استان‌های اصفهان و گلستان سه شنبه ۵ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در خواست کرد با انعکاس مطلوب این حضور باشکوه این فریاد حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل و حامیان آمریکایی آنان را به گوش جهانیان برسانند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=10313

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان