استفاده از ماسک مو برای موهای رنگ شده

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

هیچ حسی بهتر از بیرون آمدن از آرایشگاه با یک موی تازه رنگ‌شده نیست. چه رنگ طبیعی موهای خود را زده باشید یا رنگی کاملا جدید و روی مد، به‌هرحال احساسی که دارید سرشار از رضایت و اعتمادبه‌نفس است. اما مراقبت‌های موهای رنگ شده با موهای طبیعی تفاوت‌های زیادی دارد. ترکیبات رنگ‌ موها و روش‌های رنگ کردن موها، می‌توانند تغییراتی در ساختار بیرونی و داخلی موها ایجاد کنند. آیا با مراقبت از موهای رنگ شده آشنا هستید؟ آیا می‌دانید باید از چه محصولاتی استفاده کنید؟ آیا می‌دانید کدام ماسک مو برای موهای رنگ شده بهترین انتخاب خواهد بود؟

چرا باید از ماسک مو برای موهای رنگ شده استفاده کرد؟

بسیاری از خانم‌ها وقتی موهای خود را رنگ می‌کنند، در ابتدا ذوق‌وشوق زیادی دارند اما بعد از مدتی متوجه تغییراتی در موهای خود خواهند شد که چندان خوشایند نیست. رنگ‌ موها و روش‌های رنگ کردن می‌تواند باعث آسیب به موها و خشکی شود. گاهی این خشکی زمینه را برای دوشاخه شدن تارهای مو و موخوره فراهم می‌کند و از آن زمان است که با مشکلی دیگر یعنی وز شدن موها مواجه می‌شوید که تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی شما دارد.

ماسک موها برای موهای رنگ شده عالی هستند زیرا دارای مواد مغذی بوده که تقریبا با تمام مشکلاتی که همراه با رنگ کردن موها ایجاد می‌شوند، مبارزه خواهد کرد.

مزایای ماسک مو برای موهای رنگ شده چیست؟

ماسک مو چندین مزیت فوق‌العاده برای موهای رنگ شده دارد. اگر این بخش را مطالعه کنید قطعا در هر بار شستن موها از انواع محصولات ماسک مو استفاده می‌کنید تا علاوه‌بر حفظ سلامت موها، زیبایی آن را دوچندان کنید.

ماسک مو باعث تثبیت رنگ مو می‌شود

خشکی و آسیب باعث کاهش توانایی موها در حفظ رنگدانه‌های رنگ مو خواهد شد. بنابراین وقتی موهای خود را رنگ می‌کنید ممکن است به‌علت خشکی موها، سریع‌تر از موعد رنگ موها تغییر کند. همان‌طور که اشاره شد یکی از دلایل خشکی موها، ترکیبات موجود در محصولات رنگ مو است. بنابراین برای تثبیت و طولانی‌تر کردن ماندگاری رنگ موها باید از ماسک موی موهای رنگ شده استفاده کنید.

استفاده از ماسک مو برای موهای رنگ شده

ماسک مو سطح رطوبت مو را افزایش می‌دهد

ماسک موهای رنگ شده حاوی مواد مغذی، پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، روغن‌های گیاهی و آبرسان‌هایی است که به عمق تارهای مو نفوذ کرده و موها را هیدراته نگه می‌دارد. ترکیبات ماسک مو با آبرسانی موها نه‌تنها از خشکی و آسیب جلوگیری می‌کند بلکه باعث سلامت و استحکام موها نیز خواهد شد.

ماسک مو باعث کاهش موخوره می‌شود

پس از رنگ کردن موها و به‌دلیل آسیب ناشی از فرایندها و ترکیبات شیمیایی موجود در رنگ موها، موها بیشتر از قبل وز و خشک می‌شوند. خشکی موها زمینه را برای دوشاخه شدن تارهای مو و موخوره فراهم می‌کند. بنابراین بزرگ‌ترین مشکلی که خانم‌ها با موهای رنگ شده با آن مواجه هستند، موخوره است. ماسک موهای رنگ شده با ترکیباتی مانند نرم‌کننده‌ها و روغن‌های گیاهی با خشکی موها و موخوره مبارزه می‌کند. به‌این‌ترتیب سلامت موهای شما حفظ خواهد شد.

ماسک مو باعث درخشش موهای رنگ شده می‌شود

هیچ چیز مانند موهای کدر آزاردهنده نیست. وقتی موهای خود را رنگ می‌کنید ممکن است موها آن حالت درخشش طبیعی خود را از دست بدهد. هرچقدر از زمان رنگ شدن موها بیشتر گذشته باشد، این میزان کدری موها بیشتر می‌شود. ماسک موهای رنگ شده می‌تواند آن درخشش و شادابی گذشته را به‌ موهای زیبای شما هدیه کند.

ماسک مو با خشکی و شکنندگی موهای رنگ شده مبارزه می‌کند

ماسک موهای رنگ شدۀ مبتنی بر پروتئین، با تقویت موهای شما و مرطوب نگه داشتن آن‌ها به‌خوبی با شکستگی موها مبارزه خواهد کرد. موهای رنگ شده بسیار بیشتر از موهای طبیعی، مستعد شکستگی هستند، بنابراین نیازمند مراقبت بیشتری نیز خواهند بود.

استفاده از ماسک مو برای موهای رنگ شده

چطور از ماسک مو برای موهای رنگ شده استفاده کنید؟

فقط به این دلیل که موهای شما رنگ شده است، به این معنی نیست که باید از ماسک مو به روش خاصی استفاده کنید. تنها لازم است دستورات روی بسته‌بندی ماسک موهای رنگ شده را دنبال کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

مهم‌ترین نکته این است که مطمئن شوید ماسک مویی مناسب انتخاب کرده‌اید. وقتی موهای خود را رنگ می‌کنید باید از محصولات موهای رنگ شده مانند شامپو و ماسک موهای رنگ شده استفاده کنید. این محصولات به‌طورخاص برای موهای رنگ شده فرموله شده‌اند و حاوی ترکیباتی هستند که به تثبیت‌ رنگ، درخشش و جلوگیری از خشکی و موخوره موها کمک خواهند کرد. اگر از شامپو و ماسک موی موهای رنگ شده استفاده نکنید باید در انتظار رنگ‌پریدگی زودتر از موعد موهای خود باشید. چون شامپو و ماسک موهای رنگ شده در اولین قدم به نگهداری طولانی‌تر رنگ موها کمک خواهد کرد.

در ادامه چند دستورالعمل کلی در مورد نحوۀ استفاده از ماسک موی رنگ شده آمده که باید به آ‌ن‌ها توجه کنید.

– از شامپو و ماسک موی موهای رنگ شده استفاده کنید. تا زمانی‌که از محصولات مناسب موهای رنگ شده استفاده نکنید، تفاوتی ندارد چندبار در هفته از ماسک مو استفاده می‌کنید. این محصولات به‌دلیل داشتن ترکیباتی که به حفظ رنگدانه‌ها کمک می‌کنند مانع از رنگ‌پریدگی زودرس موهای رنگ شده خواهند شد. در کنار شامپو باید از ماسک موی موهای رنگ شده نیز استفاده کنید.

– در حالی که موهای شما هنوز مرطوب است از ماسک مو استفاده کنید. برای اطمینان از توزیع یکنواخت ماسک مو روی تمامی موها می‌توانید آن را به بخش‌های زیرین گوش خود زده و سپس با انگشتانتان ماسک مو را پخش کنید.

– نباید از ماسک مو روی کف سر و ساقۀ موها استفاده کنید. بهترین راهکار این است که ماسک موهای رنگ شده را از زیر گوش‌ها روی موها بزنید یعنی دقیقا جایی که ساقۀ موها شروع می‌شود.

– اجازه دهید ماسک مو برای مدتی مشخص روی موهای مرطوب باقی بماند. مدت زمان لازم برای عملکرد بهتر این محصول معمولا بین ۳ دقیقه تا ۵ دقیقه است. بعد از آن می‌توانید موها را به آرامی آب‌کشی کنید.

– پس از ۳ تا ۵ دقیقه، ماسک مو را بشویید اما اجازه دهید مقدار اندکی از آن روی موهای شما باقی بماند. بنابراین نیازی نیست موها را طوری آب‌کشی کنید که تمام ماسک مو شسته شود به‌طوری که انگار تازه موها را شامپو کرده‌اید.

ماسک موهای رنگ شده و زیبایی ماندگار

خانم‌ها علاقه زیادی به ایجاد تغییرات شگفت‌انگیز دارند که بخشی از آن در رنگ موها خلاصه می‌شود. رنگ کردن موها باعث ایجاد حسی دلنشین و رضایت از ظاهر می‌شود اما این تمام ماجرا نیست. مواد و ترکیبات شیمیایی موجود در محصولات رنگ مو می‌تواند تاثیراتی روی سلامت موها داشته باشد خصوصا اگر برای مدتی طولانی موهای خود را رنگ کنید. شامپو و ماسک موهای رنگ شده و دیگر محصولاتی که برای این نوع موها طراحی و تولید شده‌اند می‌توانند از آسیب دیدن موها جلوگیری کنند. مدیسه در فروشگاه آنلاین خود مجموعه‌ای کامل و بی‌نقص از بهترین و معتبرترین برندها و محصولات مناسب موهای رنگ شده دارد. برای حفظ سلامت و ماندگاری بیشتر موهای رنگ شده یکی از این محصولات را به روتین خود اضافه کنید و از درخشش و سلامت موهای خود لذت ببرید.

رپورتاژ آگهی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=31439

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان