استفاده از ظرفیت بهترین نیروها برای مسابقات قرآن و عترت در مشهد

مشهد- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با بهره گرفتن از تجربیات و استفاده از ظرفیت بهترین نیروها مقدمات لازم را برای برگزاری مسابقات قرآن و عترت فراهم کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مهدوی خواه عصر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان یادبود شهدای خدمت اظهار کرد: خدای متعال را شاکریم که باری دیگر فضای مشهد مقدس معطر به عطر قرآن و معطر به حضور قرآنیان، زائران و فرهنگیان شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: افتخار می‌کنیم که در این نه دوره افتخار میزبانی در این مسابقات را داشته‌ایم و بر داشتن این مدال افتخار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم با بهره گرفتن از تجربیات سال‌های گذشته و استفاده از ظرفیت بهترین نیروها و تدارک با ده کمیته اجرایی همه مقدمات لازم را از ماه‌ها قبل با مدیریت همکاران خوبم در مجموعه قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی فراهم کنیم تا انشا الله بتوانیم میزبانی شایسته ای داشته باشیم.

مهدوی خواه خاطر نشان کرد: از همه بزرگوارانی که پایه گذار و بنیانگذار تشکیل چنین رویدادهایی بودند تشکر می‌کنم و یاد و خاطره امام راحل و عظیم‌الشأن، شهدای عزیزمان، به خصوص سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور عزیزمان را گرامی می‌داریم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=37159

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان