آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای؛ معتبرترین آموزشگاه آرایشگری در تهران

آیا شما درباره آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای چیزی می دانید؟ آیا شما با این موضوع آشنایی دارید؟ ما میخواهیم که در رابطه با این موضوع اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم اگر شما نیز می خواهید که اطلاعات بیشتری کسب کنید، پس تا انتهای مطالب همراه ما بمانید.

راهنمای مطالعه نمایش

دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای
همانطور که می‌دانید آرایشگری امروزه یکی از پر درآمد ترین شغل هایی است که بانوان زیادی مشغول به این کار هستند آرایشگری نیاز به مهارت و مدرک تخصصی دارد برای آرایشگری به ۴ مدرک طرح خصوصی فنی حرفه ای نیاز است که شما باید با داشتن دیپلم آرایشگری یا چهارمدرک تخصصی آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای را داشته باشید. افراد بسیاری هستند که از شغل آرایشگری کسب در آمد می کنند. برای آموزش دوره های شینیون مو لطفا به سایت الهه بیوتی مراجعه نمایید.

 

دیپلم آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای در تهران
افراد بسیاری به دنبال یک آرایشگر با تجربه و خوب برای گرفتن مدرک دیپلم آرایشگری هستند شما می توانید با راحت ترین روش با مراجعه به سایت الهه بیوتی اطلاعات کافی را به دست بیاورید یا میتوانید از طریق تماس آموزشگاه در رابطه با دوره های آموزشی آرایشگری مطلع شوید. آرایشگر هایی که با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری دارند می توانند اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی درس سطح پایه تخصصی و فوق تخصصی اقدام نمایند که افراد می توانند در دوره های عادی یا فشرده شرکت نماید اما باید توجه داشته باشید که شرایط مالی آن را می توانید پرداخت کنید. برای آموزش دوره های رنگ و مش لطفا به سایت الهه بیوتی مراجعه نمایید.

 

مدارک دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای
برای مدارک آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای به مدارک لازم برای ثبت نام نیاز است که شامل است از:

شش قطعه عکس که این شش قطعه برای الصاق در کارت مخصوص هنرجو
پرونده های مربوط به اداره
پرونده های مربوط به آموزشگاه
مدارک دیپلم هنرجو
دو عدد فتو کپی از شناسنامه هنر جو
پوشه
تهیه تمامی لوازم آرایش برای خود هنرجو
هزینه گرفتن دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای

این اولین سالی است که هر کار آزمونی آن را می پرسد هزینه دیپلم آرایشگری را بعد از ثبت نام در کلاس های آرایشگری باید پرداخت کرد این هزینه ها هر ساله سازمان فنی حرفه ای تعیین می کند برای اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه های آن می توانید با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید و هزینه مورد نیاز را بپرسید شما برای گرفتن دیپلم آرایشگری باید رشته های مختلف آرایشگری و واحدهای زیر را پاس کرده باشید.

 

پیرایشگر ابرو و صورت زنانه ۵/۲واحد
اخذ دیپلم رسمی با گذراندن ۵/۲۶واحد درسی
آرایشگرموی زنانه ۹ واحد
پیرایشگرموی زنانه ۵ واحد
آرایشگری ناخن ۲ واحد
متعادل ساز چهره گریم ۷ واحد
شرایط لازم برای دیپلم آرایشگری از آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای

برای گرفتن دیپلم آرایشگری از آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای هنرجو باید از ۱۶ سال سن به بالا باشد مدرک تحصیلی آن باید حداقل دیپلم باشد و ۴۱۱ ساعت و طی ۵ ماه در آموزشگاه ها دوره های مختلف را دیده باشد. مربیان فنی حرفه ای وظیفه دارند در این مدت تمام نکات آرایشگری را برای آنها توضیح دهند هزینه آزمون ۴,۰۰۰ تومان است اما بعد از قبولی باید ۵۵,۰۰۰ به آموزشگاه پرداخت کنید. لطفا برای آموزش دوره های گریم و میکاپ به سایت الهه بیوتی مراجعه کرده و از قیمت اطلاع پیدا کنید.

 

 

آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای

مدرک فنی حرفه ای آرایشگری چه مزایای دارد؟
داشتن مدرک فنی حرفه ای مهارت بسیار می خواهد و یک شغل پر درآمد میباشد این مدرک مزایای مختلفی دارد که اگر شرایطش را داشته باشید می توان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد.

مدرک آرایشگری زنانه فنی حرفه ای
جذب بسیار و سریع آن در بازار کار داخل و خارج از کشور
جایگزین شدن با مدرک دانشگاهی به عنوان مدرک معادل
دریافت کارت سریع مربیگری
امکان ادامه تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی
استفاده از تهسیلات وام خود اشتغالی
ویژگی های آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای

بسیاری از خانم ها به آرایشگری علاقه بسیاری دارند و داوطلب برای یادگیری آن هستند یکی از مهم ترین نکته هایی که باعث می شود در انتخاب آموزشگاه آرایشگری به آن توجه کرد استفاده از اساتید با تجربه و داشتن مهارت های کافی آرایشگری و مدل های مختلف می باشد به همین دلیل هنرجویان بیشتری هستند که دوست دارند زیر نظر افراد خبره و باتجربه آموزش ببیند.

این موضوع برای هنرجویان بسیار اهمیت بالایی دارد، استفاده انواع آرایش های مختلف مدل های گوناگون باعث میشود که هنرجویان اشتیاق بیشتری برای کار کردن داشته باشند و بدون توقف به کار خود ادامه دهند. هنرجویان برای مدرک آرایشگری باید استعداد و توانایی آن را داشته باشند.

 

سخن آخر؛
همانطور که در مطالب بالا متوجه شده اید آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای تمامی اطلاعات را در این زمینه برای هنرجوهای عزیز توضیح خواهند داد، همچنین با مراجعه به سایت الهه بیوتی میتوانید اطلاعاتی را در این زمینه کسب کنید این سایت یکی از معتبر ترین سایت هایی است که بسیار طرفدار دارد.

 

منبع : icieducation.com

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=21925

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان