آلمان: باید در مسیر «راه حل دو دولتی» تمام تلاش خود را به کار ببریم

وزیر امور خارجه آلمان در بیانیه‌ای بر «نیاز حیاتی به راه‌حل دو دولتی» برای مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطین تاکید کرد و گفت، تنها زمانی این امر محقق می‌شود که امنیت یکی برابر با امنیت دیگری باشد.

به گزارش ایسنا، آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت: این مهم تنها زمانی به دست می‌آید که همه درد و رنج دیگری را بفهمند. ما نباید در این مسیر منتهی به راه حل دو دولتی در مناقشه اسرائیل و فلسطین از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزیر خارجه آلمان در ادامه نوشته است: برای اینکه چنین اتفاقی بیفتد، نباید دیگر تهدید بیشتری از سوی غزه برای موجودیت اسرائیل وجود داشته باشد. حماس باید سلاح بر زمین بگذارد و حزب‌الله و ارتش یمن هم باید تحریکات خطرناک خود را متوقف کنند. فلسطینیان به شدت به فرصتی برای زندگی در امنیت، عزت و تعیین سرنوشت نیاز دارند.

پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته میلادی توسط حماس علیه شهرک های صهیونیست نشین در اطراف باریکه غزه، ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود را علیه ساکنین این باریکه آغاز کرده است.

تاکنون در این حملات از سوی رژیم صهیونیستی ۲۲ هزار و ۸۰۰ فلسطینی شهید شده و بیش از ۵۸ هزار و ۴۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=14407

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان