زیرساخت‌های بازارچه مرزی «تیله کو» آماده است

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به اهمیت ارتقای روابط تجاری با کشور، گفت: زیرساخت‌های بازارچه مرزی «تیله کو» آماده است.

صدر اله بابلی در گفت‌وگو ب اظهار کرد: بازگشایی بازارچه «تیله کو» در شهرستان سرپل ذهاب از چندین ماه پیش و با دستور استاندار کرمانشاه و حضور میدانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مشاور استاندار در امور عراق و فرماندار کرمانشاه و دیدار با طرف‌های عراقی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در پی دستورات استاندار کرمانشاه و پیگیری‌های ویژه‌ای که آقای شعبانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و آقای امیری مشاور استاندار در امور عراق داشته‌اند، جلسات متعددی با طرف عراقی برای بازگشایی بازارچه مرز تیله‌کوه برگزار شده است.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: از نخستین جلسه تاکنون تکمیل زیرساخت‌های مرز تیله‌کوه در دستور کار بوده و امروز زیرساخت‌ها، آماده انجام فعالیت‌های تجاری و بازرگانی است.

بابلی با اشاره به آمادگی شهرستان سرپل ذهاب در مرز برای بازگشایی مرز تیله‌کوه، عنوان کرد: در عراق نیز تقریباً این آمادگی وجود دارد و بخش کمی از زیرساخت‌ها مانده که طبق گفته طرف عراقی در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بازگشایی بازارچه تیله‌کوه باعث رونق اقتصادی منطقه خواهد شد و ضمن اشتغال‌زایی برای مردم خصوصاً قشر جوان آمار بیکاری شهرستان را کاهش خواهد داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=10311

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان