راهنمای خرید ساعت مچی از اشرافی

اغلب ما ساعت مچی رو دوست داریم. ساعت مچی شاید قدیمی ترین وسیله در مد و فشن باشد که به هیچ وجه از مد نیفتاده و حتی برخی شرکت ها با ایجاد تحل در آن رو به تولید مدل های هوشمند آن هم آورده اند.

ساعت مچی علاوه بر کارکرد اصلی خود یعنی نمایش زمان می تواند امکانات متفاوتی را از جمه نمایش تاریخ و کرنوگراف داشته باشد. امروزه ساعت مچی به یکی از مهمترین گجت های نمایش شخصیت انسان ها تبدیل شده است. به هیچ وجه نمی توان گفت فردی که ساعت رولکس در دست دارد، از نظر رفاه در سطح آدم متوسطی ست!

چرا به ساعت مچی نیاز داریم؟

به دلایل متعدد! آگاهی از زمان شاید مهمترین دلیل استفاده از ساعت مچی باشد، اما این موضوع با ظهور موبایل ها کمی کمرنگ شده است. امروزه انسان ها برای نمایش تیپ شخصیتی خود، ست کردن لباس و حتی غواصی از ساعت مچی استفاده می کنند.
وجود طیف قیمتی گسترده هم دسترسی به ساعت مچی را ساده کرده است. این موضوع هم محبویت این وسیله را نسبت به گذشته که ساعت مچی وسیله ای گران بود، افزایش داده است.

چرا از اشرافی ساعت مچی بخریم؟

اشرافی یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی ساعت در ایران است که با هدف کاهش قیمت نهایی ساعت و عرضه مدل های متنوع به صورت یک جا پا به میدان گذاشت. همه ما سری به فروشگاه های فیزیکی ساعت مچی زده ایم. اغلب دارای چند برند به خصوص بوده و هر چقدر هم تنوع داشته باشند باز نهایت به نه یا ده برند محدود میشوند.

اما اشرافی پا را از این فراتر نهاده و پس از مراجعه به وب سایت اشرافی با بیش از ۶۵ برند مواجه می شوید. از جمله ویژگی های خاص اشرافی، گارانتی کلیه محصولات است. در حضور یک گارانتی معتبر خیالتان از بابت خرید ساعت مچی راحت است. امکان خرید حضوری هم در اشرافی برای سخت پسندان وجود دارد. کافیست پس از هماهنگی به دفتر اشرافی مراجعه کنید. حتی امکان پرداخت در محل هم برای مشتریان ساعت وجود دارد.

انواع ساعت مچی از نظر موتور

ساعت های مچی دارای انواع موتور مکانیکی، کوارتز، خورشیدی و چند نوع دیگر هستند. اما پر کاربرترین آنها موتور کوارتز است. همان موتورهایی که برای کار کردن نیاز به باتری دارند. موتور مکانیکی هم دارای دو نوع مکانیکی دستی و مکانیکی اتوماتیک است. تفاوتشان در نوع کوک شدن است. تقریبا اغلب ساعت های مکانیکی موجود در بازار از نوع خود کوک شونده هستند.
ساعت های کوراتز نیاز به نگهداری کمتری داشته و معمولا هم بسیار ارزان ترند. اما موتورهای مکانیکی گرانترند و حسایت آنها به ضربه نیز در مدل های ارزان قیمت بیشتر است.

انواع ساعت مچی از نظر نوع بند

جنس بند هم از جمله فاکتورهاییست که باید در هنگام خرید ساعت مچی به آن توجه کنید. بندهای ساعت مچی در انواع چرمی، فلزی، پلاستیکی، سرامیکی و غیره در دسترس هستند. هر کدام دارای مزایا و معایب خودشان هستند و نمیتوان گفت که کدام یک بهترین است. مهم اینست که شما به چه چیزی نیاز دارید. جهت مشاوره می توانید از کارشناسان فروش اشرافی کمک بگیرید.

چه برندهایی در سایت اشرافی قابل خرید است؟

یکی از مهمترین شاخصه های فروشگاه اشرافی در هنگام مواجه وجود برندهای متنوع است. در فروشگاه اشرافی می توانید به برندهای متنوعی همچون کاسیو، سیتیزن، رادو، امگا، رولکس و غیره دسترسی داشته باشید. از سایت ما به آدرس ashraafi.com بازدید کنید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=10583

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان