در نشست پرسش و پاسخ فیلم «مقیمان ناکجا» اعلام شد | شهاب حسینی : می‌خواهم برای فیلم بعدی‌ام سراغ کارهای ساعدی بروم

به نقل از فیلم نیوز :

شهاب حسینی در نشست پرسش و پاسخ فیلم «مقیمان نا کجا» اعلام کرد که اگر شرایطش مهیا باشد برای ساخت فیلم بعدی‌اش سراغ آثار غلامحسین ساعدی خواهد رفت.

به گزارش فیلم‌نیوز، شهاب حسینی در نشست پرسش و پاسخ فیلم «مقیمان ناگجا» که در سینما تک موزه هنرهای معاصر برگزار شد عنوان کرد :«جای اقتباس را در سینما خالی می‌بینم در صورتی که آقای تقوایی و زنده یاد داریوش مهرجویی با فیلم‌هایی همچون «دایی جان ناپلئون» و «گاو» اقتباس‌های ماندگاری را خلق کردند.»

او در ادامه با تاکید بر ادبیات غنی ایران اعلام کرد که قصد دارد کار بعدی‌اش اقتباسی از یکی از کارهای غلامحسین ساعدی باشد : «من بر سر اینکه بعضی‌ها خود را نویسنده و کارگردان می‌دانند بحث دارم چون نویسندگی حرفه‌ای جداست. اغلب مشکل ما در سینمای امروز ما هم به فیلمنامه مربوط می‌شود. البته حتما خیلی از فیلمنامه‌های خوب هستند که مجوز نمی‌گیرند و من هم امیدوارم روزی بتوانم دو اثری را که از غلامحسین ساعدی مدنظر دارم، بسازم.»

شهاب حسینی فیلم «مقیمان ناکجا» را با نگاهی به نمایشنامه «مهمانسرای دو دنیا» نوشته امانوئل اشمیت ساخته که این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده رفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=13764

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان