بهترین شهربازی های تهران (روباز و سرپوشیده)+ آدرس و ساعت کاری

به نقل لست‌سکند :

کدام شهربازی تهران را برای تفریح انتخاب کنیم؟

با از راه رسیدن تابستان و تعطیلی مدارس، بیشتر از هر وقت دیگری زمان، برای خوش‌گذرانی و تفریح هست و چه تفریحی جذاب‌تر از شهربازی؛ آن هم شهربازی های تهران با این‌همه تنوع! لزوما هم همیشه قرار نیست شهربازی تفریحی برای بچه‌‌ها باشد. گاهی حتی والدین با انتخاب از بین شهربازی های تهران در واقع به نام بچه‌ها و به کام خود عمل می‌کنند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که انتخاب اول و آخرتان برای خوش‌گذرانی و تفریح، رفتن به شهربازی است و هیچ لذتی برای شما بالاتر از سر زدن به شهربازی های تهران نیست؛ تا انتها با ما همراه باشید چون قرار است به این سوال که بهترین شهربازی تهران کجاست و هر شهربازی تهران چه امکانات و بازی‌هایی دارد، پاسخ بدهیم. به طور کلی، شهربازی های تهران دو دسته هستند: ۱. شهربازی های سرپوشیده تهران ۲. شهربازی های روباز تهران و البته، امکانات و بازی‌های هر کدام هم تفاوت‌هایی کلی و جزئی دارد.

تراکم شهربازی های تهران بیشتر در محدوده غرب است اما، ما در این مطلب از مجله لست‌سکند تلاش کرده‌ایم در هر نقطه و منطقه‌ای از شهر، بهترین شهربازی‌ها را معرفی کنیم. علاوه بر این، موضوع سن را هم لحاظ کرده‌ایم و شهربازی های تهران برای بزرگسالان و شهربازی های تهران برای کودکان را مشخص کرده‌ایم تا موقع تصمیم‌گیری برای انتخاب، آسوده‌خاطر باشید.

 

شهربازی های تهران
عکس شهربازی در تهران

بهترین شهربازی های تهران کدامند؟

بهترین شهربازی های تهران از نوع روباز شهربازی‌های ارم، سرزمین شگفت‌انگیز، بیلینو، بسیج، پامچال، المهدی، پارک پرواز و رازی هستند و بهترین شهربازی های تهران از نوع سرپوشیده شهربازی‌های سرزمین عجایب، قلعه سحر‌آمیز، سرزمین آفتاب کودک، ژوپیتر، هورا پارک، کیدز گاردن، دنیای بازی چمران (بولینگ عبدو)، هپی سیتی، فان لند، تیراژه ۲، آناهید، شهر خورشید (سان سیتی) و شهربازی های ایران‌مال، مگامال و تهران‌مال هستند.

شهربازی های روباز تهران

منظور از شهربازی روباز تهران، شهربازی‌هایی هستند که بازی‌هایشان در فضای باز است و معمولاً وسعت زیادی به آن اختصاص داده‌اند. این وسعت فضا و نبود محدودیت‌هایی مثل سقف، باعث می‌شود بازی‌های هیجان‌انگیزتری در این شهربازی‌‌ها قرار بگیرند. در ادامه، بهترین شهربازی های تهران را که در فضای باز هستند معرفی می‌کنیم.

شهربازی ارم

شهربازی ارم تهران، یکی از قدیمی‌ترین و البته بزرگترین شهربازی تهران است. شهربازی ارم، در سه فاز ساخته شده است که این سه فاز را با نام‌های «لونا ۱»، «لونا ۲» و «لونا ۳» می‌شناسند. در این بین، لونا ۱ و بازی‌های آن، از دسته شهربازی های تهران برای کودکان است و البته لازم به ذکر است که پارک ارم از شهربازی های تهران برای بزرگسالان هم محسوب می‌شود و بازی ستاره‌گردان، که یکی از مهیج‌ترین بازی‌های پارک ارم برای بزرگسالان محسوب می‌شود، در قسمت لونا ۱ قرار گرفته است. اگر به‌دنبال هیجان هستید و دوست دارید آدرنالین خونتان حسابی بالا برود، به‌هیچ‌عنوان تجربه این بازی را از دست ندهید. وسیله بازی ستاره گردان و وسیله بازی سقوط آزاد از محصولات آلمان هستند و به‌طور منظم بازرسی می‌شوند.

از بازی‌های دیگر شهربازی ارم می‌توانیم به بیش از ۷۰ دستگاه مختلف اشاره کنیم که از بین آن‌ها: اسب گردان، کشتی، سفینه، استخر توپ، قطار شادی، مونوریل، ماشین برقی، تاب پرنده، کارتینگ و مواردی از این دست، تنها بخشی از بازی‌ها هستند. بی‌دلیل نیست که از ارم به عنوان بهترین شهربازی تهران یاد می‌کنند.

  • آدرس شهربازی ارم: کیلومتر ۴ اتوبان تهران کرج، بعد از عبور از بزرگراه ستاری، لاین کندرو به سمت ارم
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی ارم سبز مخصوص همین شهربازی است، شما می‌توانید با تاکسی خود را به پارک برسانید یا با پیاده‌روی طولانی، به پارک ارم برسید.
  • ساعات استفاده از شهربازی ارم: ۵.۳۰ عصر تا ۱۰ شب
  • صفحه اینستاگرام مجموعه تفریحی ارم: eram.park@
  • شماره تلفن مجموعه تفریحی ارم: ۰۲۱۲۷۲۰

موقعیت دقیق شهربازی ارم روی نقشه

شهربازی
شهربازی ارم، از معروف ترین شهر بازی های تهران

شهربازی سرزمین شگفت انگیز (دریاچه چیتگر)

دریاچه چیتگر یکی از آن مکان‌هایی است که بعید است کسی به دنبال تجربه تفریحات تهران باشد اما با نامش برخورد نکند. در واقع اینجا پکیج کاملی برای انواع تفریح در شهر تهران است. شاید تنوع وسایل بازی سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر خیلی زیاد نباشد، اما بازی‌هایی که در این مجموعه قرار دارند، برای گذراندن یک روز پرهیجان و جذاب کافی هستند. وجود بازی‌هایی مثل اسکیت U، پرش در آسمان، اسکای فلایر، کارتینگ، سافاری وحشت، رول گلایدر و سرگرمی‌های دیگر، از جمله بازی‌های این مجموعه هستند که سبب می‌شوند سرزمین شگفت‌انگیز را در لیست بهترین شهربازی های تهران قرار دهیم. لازم به ذکر است که سرزمین شگفت‌انگیز از شهربازی های تهران برای بزرگسالان است.

  • آدرس سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر: اتوبان همت به غرب، اتوبان خرازی دریاچه چیتگر، سرزمین شگفت انگیز در شمال، غرب و شرق دریاچه واقع است.
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو چیتگر، بهترین و راحت‌ترین گزینه برای رسیدن به این دریاچه و سپس سرزمین شگفت انگیز است.
  • ساعات استفاده از سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر: ۴ عصر تا ۱۱ شب
  • وب‌سایت سرزمین شگفت انگیز: www.iran-fun.ir
  • شماره تلفن سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر: ۰۲۱۲۲۸۲۹۹۹۰

موقعیت دقیق خانه وارونه و محدوده سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر

lastsecondchit.jpg
سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر

شهربازی بیلینو

بیلینو اولین پارک عمرانی ایران است که بازی و سرگرمی را با یادگیری و تجربه همراه کرده است و بچه‌ها می‌توانند در این شهربازی، با ماشین‌آلات و دستگاه‌های واقعی کار کنند که برای ساخت و طراحی ساختمان استفاده می‌شوند و تجربه‌ای ملموس را در مقیاسی کوچک از نحوه عملکرد این دستگاه‌ها به‌دست آورند. این شهربازی تهران، از دسته شهربازی های تهران برای کودکان است؛ اما با این حال، افراد بزرگسال هم می‌توانند از بخش‌های دیگر شهربازی بیلینو استفاده کنند.

جرثقیل چنگکی، بیل مکانیکی، ماشین حمل الوار، ماشین خاک‌برداری، جرثقیل و دیگر ماشین‌آلات از جمله وسایلی هستند که در شهربازی بیلینو در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرند. قطعاً شهربازی بیلینو، از بهترین جاهای تفریحی تهران برای کودکان محسوب می‌شود.

  • آدرس شهربازی بیلینو: میدان پونک، انتهای بلوار همیلا، فاز یک بوستان نهج‌البلاغه
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو صادقیه پیاده شوید، سپس با استفاده از ون یا تاکسی یا اتوبوس‌های تندرو فلکه دوم صادقیه به علوم و تحقیقات، خود را به میدان پونک رسانده و با پیاده‌روی (به نسبت طولانی) خود را به شهربازی برسانید.
  • ساعات استفاده از شهربازی بیلینو: شنبه تا چهارشنبه  ۵ عصر تا ۱۰ شب و پنجشنبه و جمعه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تلفن شهربازی بیلینو: ۰۲۱۸۸۵۸۲۷۹۰

موقعیت دقیق شهربازی بیلینو روی نقشه

lastsecondbilino.jpg
شهربازی بیلینو از شهربازی‌ های روباز تهران

شهربازی المهدی

شهربازی المهدی را وقتی در مقایسه با شهربازی‌های بزرگی مثل ارم ببینیم، شاید حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد؛ اما با توجه به ویژگی‌های دیگری این شهربازی، می‌توان آن را در لیست بهترین شهربازی های تهران قرار داد. از وجود یک دریاچه که به این پارک آب‌وهوای مطبوعی داده و همین‌طور امکان ماهی‌گیری در اینجا که بگذریم، در پارک المهدی تهران شهرک ترافیک کوچک طراحی شده و کودکان می‌توانند تا حدودی با برخی از علائم راهنمایی و رانندگی آشنا شوند. همچنین امکان این وجود دارد که افراد، ماشین‌ها و دوچرخه‌های برقی را در این پارک اجاره کنند تا هم این آموزش‌ها عملی‌تر و هم حضور داشتن در این پارک برای افراد، لذت‌بخش‌تر شود. باید تاکید کنیم که اینجا از شهربازی های تهران برای کودکان است اما والدین هم می‌توانند در محیط دلچسب این شهربازی تهران لذت ببرند.

  • آدرس شهربازی المهدی: ضلع جنوب شرقی میدان آزادی، بزرگراه سعیدی، بوستان المهدی
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو میدان آزادی پیاده شده، با کمی پیاده‌روی و رفتن به سمت جنوب شرقی میدان آزادی به بوستان خواهید رسید.
  • شماره تلفن بوستان المهدی: ۰۲۱۶۶۰۴۴۷۸۸ – ۰۲۱۶۶۰۸۰۱۱۹ – ۰۲۱۶۶۰۲۸۴۰۹

موقعیت دقیق شهربازی المهدی روی نقشه

شهربازی المهدی
شهربازی المهدی تهران

شهربازی رازی و شهربازی رضوان

در محدوده مرکز شهر تهران و در خیابان قزوین، بوستان بزرگی به نام رازی وجود دارد که به‌دلیل وسعتش، امکانات تفریحی به‌نسبت فراونی هم دارد. از همین امکانات تفریحی، می‌توانیم به وجود دو شهربازی رازی و رضوان اشاره کنیم که بازی‌های کمی هم ندارند و کودکان و افراد مختلف می‌توانند به راحتی از وسایلی که در اختیار آن‌ها قرار دارد، استفاده کنند و لذت ببرند.

ماشین برقی، چرخ‌وفلک، سفینه و بسیاری از بازی‌های دیگر، از جمله سرگرمی‌های این شهربازی‌ها هستند. افزون بر آن، وجود فضاهای تفریحی دیگری مانند زمین پینت‌بال، دریاچه مصنوعی با امکان قایق‌رانی و ماهیگیری، از دیگر جذابیت‌های این پارک به‌شمار می‌روند که در کنار شهربازی‌ها خودنمایی می‌کنند. ذکر این نکته هم اهمیت دارد که شهربازی رازی تعداد وسایل بازی بیشتری نسبت به شهربازی رضوان دارد، چراکه شهربازی رازی یک شهربازی فرامنطقه‌ای است و شهربازی رضوان یک شهربازی منطقه‌ای. خبر خوب این‌که این دو، فاصله کمی نسبت به هم دارند و علاوه بر این، اینجا از شهربازی های تهران برای بزرگسالان محسوب می‌شود.

  • آدرس شهربازی رازی و رضوان: خیابان قزوین، نرسیده به میدان رازی، بوستان رازی
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این بوستان، ایستگاه مترو بریانک است که با پیاده شدن در این ایستگاه و مقداری پیاده‌روی می‌توانید خود را به بوستان برسانید.

موقعیت دقیق شهربازی رضوان در کنار شهربازی رازی در کنار آن روی نقشه

شهربازی رضوان
شهربازی رازی تهران

شهربازی برج میلاد

شهربازی برج میلاد تهران یکی از جدیدترین و طبیعتاً از بهترین شهربازی های تهران است. بازی‌های مختلفی را می‌توانیم در این شهربازی تهران پیدا کنیم که متناسب با خواسته و میل ما باشند و هیجان کافی را برایمان فراهم کنند. از جمله بازی‌هایی که در این شهربازی وجود دارند، تاپ اسکای، کشتی پرنده، ترن، چرخ‌وفلک، ماشین برقی و نمونه‌های دیگر است که همه این‌ها اینجا را به یکی از بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان تبدیل می‌کند. البته علاوه بر این بازی‌ها، شما امکان استفاده از بولینگ و بیلیارد را هم دارید که ساعت کاری آن‌ها معمولاً کمی بیشتر است. قرار داشتن این شهربازی در برج میلاد، امکان دسترسی به بسیاری از تفریحات و سرگرمی‌های دیگر را هم به شما می‌دهد که این خود مزیت بزرگی است.

  • آدرس شهربازی برج میلاد: اتوبان همت سمت غرب به شرق، بعد از پارک پردیسان یا همت از سمت شرق به غرب، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان چمران و بیمارستان میلاد
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: شما می‌توانید در ایستگاه مترو میدان صنعت پیاده شوید و سپس با ماشین‌ها مربوط، خود را به برج میلاد برسانید.
  • ساعات استفاده از شهربازی برج میلاد: ۴ عصر تا ۱۲ شب
  • صفحه اینستاگرام شهربازی و بولینگ برج میلاد: miladtower.bowling.shahrebazi@

موقعیت دقیق مجموعه شهربازی برج میلاد روی نقشه

lastsecondmilad.jpg
شهربازی برج میلاد تهران

شهربازی پارک پرواز

پارک پرواز با وجود موقعیت جغرافیایی و منظره خوبی که از تهران دارد، در کنار فلای‌لند یک شهربازی برای کودکان ترتیب داده که علاوه‌بر بزرگسالان، بچه‌ها هم بتوانند از زمانی که در پارک هستند، لذت کافی را ببرند و تفریح کنند. شهربازی پارک پرواز، بازی‌های مختلفی دارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به سرسره بادی، هلی‌کوپتر، استخر توپ و جامپینگ بادی اشاره کنیم، منتها باید توجه داشته باشید که استفاده از این بازی‌ها محدودیت سنی دارد و این نکته را باید مد نظر داشته باشید که پارک پرواز از شهربازی های تهران برای بزرگسالان نیست؛ اما امکان تفریح دیگری که در کنار این شهربازی می‌توانید داشته باشید، سر زدن به رستوران‌های متنوع این پارک و چشیدن غذا‌های لذیذ است.

  • آدرس شهربازی پارک پرواز: بلوار پاک‌نژاد، بلوار پیام، میدان بهرود، ورودی شمالی پارک
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این پارک، میدان صنعت است. خود را به این ایستگاه برسانید و سپس با تاکسی یا اتوبوس به پارک پرواز بروید.
  • ساعت استفاده از شهربازی پارک پرواز: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
  • شماره تلفن شهربازی پارک پرواز: ۰۲۱۲۲۳۷۱۷۰۰
  • صفحه اینستاگرام شهربازی پارک پرواز: parvaz_shahrebazi@

موقعیت دقیق شهربازی پارک پرواز روی نقشه

lastsecondparvaz.jpg
شهربازی پارک پرواز از شهربازی‌ های روباز تهران

شهربازی بسیج

شهربازی بسیج به واسطه مساحتی که دارد، یکی از بزرگترین شهربازی تهران محسوب می‌شود. این شهربازی، بازی‌های متنوع و مختلفی دارد که می‌تواند سلایق گوناگونی را پاسخگو باشد و طیف وسیعی از افراد با سنین متفاوت را راضی نگه‌ دارد. سورتمه، کشتی صبا، قالیچه پرنده، ترن هوایی، گردش فضایی و بازی‌های دیگر، همگی نمونه‌هایی از سرگرمی‌های این شهربازی هستند.

  • آدرس شهربازی بسیج: بزرگراه بسیج، نرسیده به اتوبان محلاتی
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این شهربازی، ایستگاه مترو میدان بسیج است.
  • ساعات استفاده از شهربازی بسیج: ۶ عصر تا ۲ شب
  • شماره تلفن شهربازی بسیج: ۰۲۱۳۳۱۰۲۰۰۱

موقعیت دقیق شهربازی بسیج روی نقشه

lastsecondbasij.jpg
شهربازی بسیج در تهران

شهربازی پامچال

این شهربازی در پارک آزادگان قرار گرفته و مساحتی حدود ۱۰۰۰۰ مترمربع دارد که در آن وسایل بازی مختلفی برای بزرگسالان و کودکان قرار گرفته است. شهربازی پامچال را با نام شهربازی پارک آزادگان هم می‌شناسند. بازی‌های این شهربازی شامل، آکروجت، رنجر، چرخ‌و‌فلک و سفینه است. دریاچه و زمین فوتبال و فضای مناسب برای پیک‌نیک را هم باید به مزایای این شهربازی تهران اضافه کرد.

  • آدرس شهربازی پامچال: سه‌راه افسریه، شهرک مشیریه، خیابان بوعلی غربی، کنار پارک آبی آردگان
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این شهربازی، ایستگاه مترو دولت آباد است که یا باید با تاکسی خود را به پارک و شهربازی برسانید، یا با پیاده‌روی نسبتا طولانی‌مدت این کار را انجام دهید.
  • ساعت استفاده از شهربازی پامچال: شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب و پنجشنبه و جمعه ۶ عصر تا ۱ شب
  • شماره تلفن شهربازی پامچال: ۰۲۱۳۳۴۵۲۶۷۶

موقعیت دقیق شهربازی پامچال روی نقشه

شهربازی پامچال
نمایی از شهربازی پامچال تهران

شهربازی بعثت

این شهربازی هم مانند شهربازی پامچال در یک بوستان ساخته شده است. نام بوستان هم بعثت است و در محدوده جنوب شرق تهران قرار دارد. حدودا ۱۷ دستگاه بازی برای این شهربازی درنظر گرفته شده؛ اما تعدادی از دستگاه‌ها به دلیل ایمنی کم، غیرفعال‌اند و امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد. گفتنی است که شهربازی بعثت یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های تهران محسوب می‌شود و جز شهربازی شرق تهران دسته‌بندی می‌شود.

  • آدرس شهربازی بعثت: بزرگراه بعثت، بعد از خیابان رجایی، خیابان بخارایی شمالی
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این شهربازی، ایستگاه ترمینال جنوب است و با اندکی پیاده‌روی می‌توانید خود را به پارک و شهربازی برسانید.
  • شماره تلفن شهربازی بعثت: ۰۲۱۵۵۰۶۲۲۵۴

موقعیت دقیق شهربازی بعثت روی نقشه

lastsecondbesat.jpg
شهربازی بعثت

شهربازی های سرپوشیده تهران

شهربازی های سرپوشیده تهران هم بیشتر در محدوده غرب تهران هستند. شاید علتش وجود پاساژهای متعدد و مختلفی است که در این قسمت از شهر متراکم شده‌اند. منظور از شهربازی های سرپوشیده تهران، آن دسته از فضاهایی هستند که معمولاً در بهترین پاساژهای تهران هم یافت می‌شوند و در محیط مسقف و بسته آن‌ها، وسایل و زمین بازی تدارک دیده‌اند.

معمولاً این شهربازی های سرپوشیده به‌دلیل کم‌خطر بودن بازی‌هایشان، به‌عنوان شهربازی های تهران برای کودکان معرفی می‌شوند. سبک بازی‌هایی که در شهربازی های سرپوشیده تهران می‌بینید، متفاوت از شهربازی های روباز است. این دست از شهربازی های تهران معمولاً فودکورت یا اغذیه فروشی‌هایی دارند که شاید جزو بهترین رستوران‌های تهران نباشند؛ اما به خاطر حضور در این مجموعه‌ها، شلوغ و پر‌مشتری‌اند. در این قسمت، بهترین شهربازی های سرپوشیده تهران را معرفی می‌کنیم.

لیست بهترین مراکز خرید تهران

شهربازی قلعه سحرآمیز (قلعه شادی)

قلعه سحر آمیز یا قلعه شادی، بخش سرپوشیده شهربازی ارم را تشکیل می‌دهد. در این قسمت از شهربازی، بیش از ۱۲۰ نوع بازی وجود دارد تا همه با هر سلیقه‌ای بتوانید از آن‌ها استفاده کنند. قلعه سحرآمیز در کنار «لونا پارک ۱» قرار گرفته و نمونه بازی‌های آن شامل: ماشین کوبنده، تیراندازی لیزری، رانندگی و مواردی از این دست است. بی‌دلیل نیست که از ارم به عنوان یکی از بهترین شهربازی های تهران یاد می‌کنند.

  • آدرس شهربازی قلعه سحرآمیز: کیلومتر ۴ اتوبان تهران کرج، بعد از عبور از بزرگراه ستاری، لاین کندرو به سمت ارم
  • ساعات استفاده از قلعه سحرآمیز: ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • وب‌سایت مجموعه ارم: erampark.com
  • صفحه اینستاگرام مجموعه تفریحی ارم: eram.park@
  • شماره تلفن مجموعه تفریحی ارم: ۰۲۱۲۷۲۰

موقعیت دقیق قلعه سحرآمیز روی نقشه

lastsecondsehramiz.jpg
شهربازی قلعه سحرآمیز، شهربازی کودکان در تهران

شهربازی سرزمین آفتاب کودک

سرزمین آفتاب کودک (سان کیدز) در محدوده غرب تهران ساخته شده است و این مجموعه ۵ طبقه، شامل بخش‌های مختلف اداری و تجاری است و در طبقات پایین آن می‌توانید به یکی از جذاب‌ترین شهربازی ها در تهران دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید علاوه بر تهیه لباس‌های کودک و محصولات مربوط به آن‌ها، فرزندان خود را به کافی‌شاپ‌های مخصوصی که برایشان ایجاد شده ببرید و تجربه‌های جدیدی را برایشان خلق کنید. این مجموعه امکانات بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان محسوب می‌شود.

  • آدرس سرزمین آفتاب کودک: همت غرب، شهرک گلستان، بلوار کاشان، میدان موج، سرزمین کودک آفتاب
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی چیتگر، نزدیک‌ترین ایستگاه به سرزمین آفتاب کودک است. از آنجا با تاکسی و سواری می‌توانید خود را به سرزمین آفتاب کودک برسانید
  • ساعات کاری سرزمین آفتاب کودک: ۱۱ صبح تا ۱۰ شب
  • وب‌سایت سرزمین آفتاب کودک: sunlandkids.ir
  • صفحه اینستاگرام سرزمین آفتاب کودک: aftab_koodak@
  • شماره تلفن سرزمین آفتاب کودک: ۰۲۱۴۶۰۲۸۸۷۹ و ۰۲۱۴۶۰۲۸۸۷۶

موقعیت دقیق سرزمین آفتاب کودک روی نقشه

Lastsecond.ir-tehran-amusement-parks-sunland-kids.jpg
بخشی از فضای داخلی سرزمین آفتاب کودک

شهربازی سرزمین عجایب تیراژه ۱

سرزمین عجایب یا واندرلند در طبقه بالا مرکز خرید تیراژه قرار دارد و شما با سر زدن به این مرکز خرید می‌توانید به یکی از بهترین شهربازی های سرپوشیده تهران دسترسی داشته باشید. شهربازی سرزمین عجایب تقریباً ۱۴۰ بازی مختلف دارد، به همین دلیل، احتمال اینکه از بازی‌ها خسته شوید و بینشان امکان انتخاب نداشته باشید، به صفر می‌رسد. موتور کوبنده، سفر هوایی، بالن، هواپیما، تیراندازی، امکان گریم فانتزی و خیلی از انواع بازی‌های دیگر، از جمله مواردی هستند که این بهترین شهربازی سرپوشیده تهران در خود جای داده است.

قرار گرفتن این شهربازی در مرکز خرید تیراژه، به شما این امکان را می‌دهد که در کنار شهربازی، از امکانات دیگر این مجموعه مثل فودکورت یا گردش و خرید هم بتوانید استفاده کنید. به تمام این ویژگی‌ها، باید وجود یک خانه‌بازی شنی به اسم سندی‌لند را هم اضافه کرد که در طبقه زیرهمکف مجموعه تیراژه ۱ قرار گرفته و می‌تواند محیطی رویایی برای تفریح و بازی با بچه‌ها باشد.

  • آدرس سرزمین عجایب: خیابان اشرفی اصفهانی به سمت جنوب، پس از اتوبان همت، پاساژ تیراژه، سرزمین عجایب
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو صادقیه پیاده شوید، حال می‌توانید با تاکسی‌ها یا خط ۱۰ اتوبوس‌های تندرو، خود را به تیراژه و در نهایت سرزمین عجایب برسانید
  • ساعات استفاده از شهربازی سرزمین عجایب: روزهای شنبه تا چهارشنبه ۵ عصر تا ۱۲ شب، پنجشنبه و جمعه ۲ ظهر تا ۱۲ شب
  • وب‌سایت شهربازی سرزمین عجایب: wonderlandiran.ir
  • صفحه اینستاگرام شهربازی سرزمین عجایب: wonderland.iran@
  • شماره تلفن شهربازی سرزمین عجایب: ۰۲۱۴۴۴۹۲۰۰۰ و ۰۲۱۴۴۴۱۷۵۶۰

موقعیت دقیق سرزمین عجایب روی نقشه

lastsecondajayeb.jpg
شهربازی سرزمین عجایب تیراژه ۱

شهربازی ژوپیتر کوروش

یکی دیگر از جاهایی که برای برنامه‌ریزی یک روز شاد و تفریحی، همه چیز را یک‌جا در اختیار شما قرار می‌دهد، مجتمع کوروش است. مرکز خرید کوروش، علاوه بر امکاناتی مثل سالن سینما، فودکورت، کافه و فروشگاه‌های متنوع برای خرید، یک شهربازی کامل به اسم ژوپیتر هم در طبقه آخرش دارد که یکی از بهترین شهربازی های سر پوشیده تهران محسوب می‌شود. تعدادی از بازی‌های شهربازی ژوپیتر شامل، چکش یا پتک قدرت‌سنج، چرخ‌وفلک، مینی بولینگ، فوتبال دستی و مسلسل واقعیت مجازی می‌شود و می‌توانید ساعت‌ها در آن سرگرم باشید.

  • آدرس ژوپیتر کوروش: بزرگراه ستاری شمال، بعد از پل حکیم، نبش پیامبر مرکزی، طبقه دوم پاساژ کوروش
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو صادقیه پیاده شوید. با اتوبوس‌های جنت‌آباد شمالی، خود را به کوروش‌مال برسانید. از تاکسی‌های صادقیه و میدان آزادی هم می‌توانید استفاده کنید.
  • ساعات استفاده از شهربازی ژوپیتر کوروش: روزهای غیرتعطیل ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب، روزهای تعطیل ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب
  • وب‌سایت شهربازی ژوپیتر کوروش: www.familyjupiter.com
  • صفحه اینستاگرام شهربازی ژوپیتر کوروش: familyjupiter@
  • شماره تلفن شهربازی ژوپیتر کوروش: ۰۲۱۴۹۷۷۸

موقعیت دقیق شهربازی ژوپیتر کوروش روی نقشه

lastsecconzhooo.jpg
شهربازی ژوپیتر کوروش از شهربازی های سرپوشیده تهران

شهربازی هورا پارک

در جنت‌آباد جنوبی و در پاساژ سمرقند شهربازی هورا پارک قرار گرفته است. تعداد بازی‌های این شهربازی تهران به چیزی حدود ۵۰ بازی می‌رسد و همگی در مساحتی حدود ۱۵۰۰ مترمربع جای گرفته‌اند. از جمله ویژگی‌های دیگر هورا پارک، می‌توان به گریم فانتزی، عکاسی و مواردی دیگر اشاره کرد. از مزیت‌های موقعیت قرارگیری این شهربازی، امکان پاساژگردی برای پدر و مادرها و بزرگ‌ترهای خانواده است.

  • آدرس شهربازی هورا پارک: جنت‌آباد جنوبی، نبش لاله، طبقه سوم مجتمع تجاری سمرقند
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: شما می‌توانید ایستگاه مترو صادقیه پیاده شوید. سپس با اتوبوس‌های جنت‌آباد جنوبی به سمت سمرقند و هورا پارک بروید.
  • ساعات استفاده از شهربازی هورا پارک: شنبه تا چهارشنبه ۴ عصر تا ۱۰ شب و پنج‌شنبه و جمعه ۲ ظهر تا ۱۰ شب
  • صفحه اینستاگرام شهربازی هورا پارک سمرقند: hoorapark0@
  • شماره تلفن شهربازی هورا پارک: ۰۲۱۴۴۶۲۳۹۴۴

موقعیت دقیق هورا پارک سمرقند روی نقشه

شهربازی هورا پارک
هورا پارک، یکی از شهربازی های سرپوشیده تهران

شهربازی تهران‌مال

از دیگر شهربازی های غرب تهران، شهربازی سرپوشیده تهران مال واقع در مجتمعی با همین نام است. مساحت این شهربازی، حدود ۷۰۰۰ مترمربع محاسبه شده و بازی‌های فراوانی را در خود جای‌داده است. نکته درخور اهمیت اینجاست که ساخت مجموعه همچنان به‌طور کامل تمام نشده است. در حالت کلی، غیر از شهربازی، وجود سالن‌های ورزشی، رستوران، پردیس سینمایی و فضاهای مختلف دیگر، این مجموعه را بیش از پیش جذاب کرده‌اند.

  • آدرس شهربازی تهران مال: شهرک گلستان (راه‌آهن)، بلوار امیرکبیر، تقاطع خیابان کاج، مرکز خرید تهران‌مال
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه چیتگر است که با تاکسی و سواری می‌توانید از آنجا خودتان را به تهران‌مال برسانید.
  • صفحه اینستاگرام: tehranmall_official@
  • شماره تلفن تهران مال: ۰۹۱۲۸۳۳۶۰۹۵

موقعیت جغرافیایی تهران‌مال روی نقشه

شهربازی تهران مال
شهربازی تهران‌مال

شهربازی مگامال

شهربازی مگامال با مدرن‌ترین و جدیدترین وسایل الکترونیکی و بازی‌ها، تجهیز شده است و از این نظر، بعضی آن را بهترین شهربازی تهران می‌دانند. این شهربازی، مساحتی برابر با ۶۰۰۰ مترمربع دارد و از نظر تنوع بازی‌ها، حرف‌هایی برای گفتن دارد. ارتفاع ۱۳ متری سقف این شهربازی، آن را از سایر شهربازی‌ های سرپوشیده تهران متمایز می‌کند و اتمسفر گیرایی را برای افراد ایجاد کرده است. پردیس سینمایی، فود کورت، فروشگاه‌های پوشاک و سایر امکانات این شهربازی، مگامال را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خانواده‌ها بدل کرده است. البته باید اضافه کرد با سر زدن به شهربازی مگامال می‌توانید به تفریح جذاب دیگری یعنی، بازی در سرزمین شن (سند لند) این مجموعه هم دسترسی داشته باشید.

  • آدرس مگامال: اتوبان ستاری، فاز دو اکباتان، خیابان صارمی
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو شهرک اکباتان، جنب مگامال واقع شده است
  • ساعات کاری پاساژ مگامال: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب
  • وب‌سایت مگامال: megamall.ir
  • صفحه اینستاگرام مگامال: tehran_megamall@
  • شماه تلفن مگامال: ۰۲۱۴۴۶۹۴۴۷۱

موقعیت دقیق مگامال روی نقشه

lastsecondmegamal.jpg
شهربازی مگامال در تهران

شهربازی ایران‌مال

حال که صحبت به پاساژها و مال‌ها رسید، بد نیست به بزرگترین پاساژ خاورمیانه، یعنی ایران مال هم اشاره کنیم؛ جایی که بدون شک از بهترین فضاها برای خانواده‌هاست. ایران‌مال با شهربازی خود، توانسته انواع بازی‌ها را درون فضایی مخصوص جای دهد و تنوع بسیار خوبی را هم برای بازی‌ها تدارک ببیند. بازی‌های الکترونیکی، بازی‌های لیزری، برگزاری مسابقات مختلف مانند، نقاشی بین بچه‌ها و همین‌طور برگزاری جشن‌های مختلفی مثل تولد و مراسم دیگر، از خدماتی هستند که در این شهربازی تهران ارائه می‌شود.

شما می‌توانید کودک خود را در طول خرید به این مجموعه بسپارید و با خیالی آسوده، کارهای خود را از جمله خرید، انجام دهید. وجود فضاهای دیدنی دیگری مثل بازار سنتی، باغ کتاب، باغ‌های ایرانی و بخش‌های جذاب دیگر، از فضاهایی است که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید و از دیدنشان لذت ببرید. ایران‌مال را می‌توانیم به‌عنوان یکی از جاهای تفریحی رایگان تهران هم مطرح کنیم.

  • آدرس ایران‌مال: اتوبان همت (غرب)، اتوبان خرازی، ایران‌مال
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو ایران‌خودرو، نزدیک‌ترین ایستگاه به این محل است.
  • ساعات کاری ایران‌مال: ۹ صبح تا ۱۲ شب
  • وب‌سایت ایران‌مال: iranmall.com
  • صفحه اینستاگرام ایران‌مال: the_iranmall@
  • شماره تلفن ایران‌مال: ۰۲۱۴۷۶۷۰۰۰۱

موقعیت دقیق شهربازی ایران‌مال روی نقشه

شهربازی ایران مال
شهربازی ایران‌مال از بهترین شهربازی های تهران

شهربازی کیدز گاردن باملند

این شهر بازی در باملند واقع شده و همان‌طور که می‌دانید، باملند یک فضای گردشگری در کنار دریاچه چیتگر است که جذابیت‌های فراوانی دارد و پیش‌تر درباره‌اش گفتیم. شهربازی کیدز گاردن باملند، یک شهربازی برای کودکان شماست که قطعا در آن، روزی به یاد ماندنی را سپری خواهند کرد. این شهربازی از استانداردهای لازم برخوردار است و از نظر وسایل بازی، ایمنی و مراقبت از کودکان، جایگاه خوبی دارد.

در کیدز گاردن با کمک مربیان، از فرزندان شما به‌طور کامل مراقبت می‌شود و شما می‌توانید با خیالی آسوده، آن‌ها را به این شهربازی و مربیانش بسپارید. به این ترتیب، می‌توانید به خرید و تفریحتان در باملند مشغول شوید. در نتیجه، هم کودکتان از روزی که داشته نهایت استفاده را می‌کند و با زمانی که شما برای خرید می‌گذارید خسته نمی‌شود و هم شما با خیالی راحت می‌توانید برنامه‌های خود را عملی کنید.

  • آدرس شهربازی کیدز گاردن باملند: اتوبان همت، دریاچه خلیج‌فارس، مجتمع تجاری باملند
  • دسترسی با وسیله نقلیه: ایستگاه مترو چیتگر، نزدیک‌ترین ایستگاه به کیدزگاردن است.
  • ساعات کاری شهربازی کیدز گاردن باملند: از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • صفحه اینستاگرام شهربازی کیدز گاردن بام لند: kidsgarden.ir@
  • شماره تلفن شهربازی کیدز گاردن بام لند: ۰۲۱۴۰۴۴۳۱۵۴

موقعیت دقیق کیدز گاردن روی نقشه

lastsecondkidz.jpg
کیدز گاردن، شهربازی کودکان در تهران

شهربازی کاربازیا برج میلاد

در طبقه منفی یک برج میلاد، یکی از بهترین شهربازی‌ های تهران جای گرفته است. شهربازی کاربازیا یا شهربازی مشاغل برج میلاد، جایی است که در آن مشاغل مختلفی را شبیه‌سازی کرده‌اند تا کودکان بتوانند با کارهای مختلفی که در دنیای واقعی وجود دارد، بیشتر آشنا شوند و در مقیاس کوچک‌تر آن‌ها را تجربه کنند. در همین حین، هوش چندگانه کودک هم رصد می‌شود و والدین می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای شهربازی کاربازیا برج میلاد نیز بهره ببرند. این شهربازی، ترکیبی از بازی و مهارت است و می‌تواند تجربه‌ای جذاب و متفاوت برای کودکان باشد.

از نمونه مشاغل این شهربازی، می‌توانیم به آتش‌نشانی، پلیس، فرودگاه، تعمیرگاه ماشین، دندان‌پزشکی و مواردی دیگر اشاره کنیم. کاربازیا برای کودکان ۲ تا ۱۳ ساله مناسبت است و در دسته‌بندی شهربازی های تهران برای بزرگسالان جای نمی‌گیرد.

  • آدرس شهربازی کاربازیا: اتوبان شهید حکیم (شرق به غرب)، خروجی برج میلاد
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو برج میلاد
  • ساعات کاری شهربازی کاربازیا: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • صفحه اینستاگرام شهربازی کاربازیا: karbazia@
  • شماره تلفن شهربازی کاربازیا: ۰۲۱۸۸۶۲۰۳۱۲

موقعیت دقیق کاربازیا روی نقشه

lastsecondmiladd.jpg
شهربازی کاربازیا از بهترین شهربازی های تهران

شهربازی باغ علم نوجوان

باغ علم نوجوان، اولین شهربازی با محوریت علم در ایران است که در آن کودکان می‌توانند با پدیده‌های علمی مختلف آشنا شوند و این در صورتی است که در حال بازی کردن به این حقایق و دانسته‌های علمی دست پیدا می‌کنند. در این شهربازی، خانواده‌ها هم می‌توانند کودکانشان را همراهی کنند. از جمله دستگاه‌ها و موضوعاتی که به آن‌ها در شهربازی علم نوجوان پرداخته می‌شود، شبیه‌ساز پرواز، هزارتوی لیزری، تفنگ لیزری، رعدوبرق مصنوعی و سرگرمی‌های دیگر است. در باغ علم نوجوان، امکان برگزاری جشن تولد با فضای علمی هم وجود دارد.

شهربازی باغ علم نوجوان در باغ کتاب واقع شده است که در نزدیکی پارک طالقانی، از بهترین پارک‌های جنگلی تهران است. بنابراین می‌توانید برنامه تفریحی‌تان را طوری بچینید که هم طبیعت‌گردی کنید و هم کودکتان را با بازی‌های علمی و پدیده‌های علمی درگیر کنید.

  • آدرس باغ علم نوجوان: اتوبان حقانی، بلوار کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران؛، باغ علم نوجوان
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو همت و حقانی، دو ایستگاه نزدیک به باغ علم نوجوان هستند.
  • ساعات کاری باغ علم نوجوان: ۹ صبح تا ۹ شب
  • وب‌سایت باغ علم نوجوان: bagheketab.com
  • صفحه اینستاگرام باغ علم نوجوان: iransciencepark@
  • شماره تلفن باغ علم نوجوان: ۰۲۱۹۶۰۴۵۷۵۱

موقعیت دقیق شهربازی باغ علم نوجوان روی نقشه

lastsecondbaq.jpg
شهربازی باغ علم نوجوان

شهربازی روبوکیدز

این شهربازی، سه شعبه دارد که یکی در باغ کتاب، یکی در تهرانپارس و دیگری در مرکز خرید گالریا است. این شهربازی، نخستین شهربازی رباتیک و تعاملی در کشور است. کودکان در روبوکیدز به برقراری ارتباط با ربات‌ها و تعامل با آن‌ها می‌پردازند و روند بازی‌ها را طی می‌کنند. به این ترتیب، با فضای رباتیک بیشتر آشنا می‌شوند و حضور در یکی از بهترین شهربازی های سرپوشیده تهران را تجربه می‌کنند. یکی دیگر از مزایای شهربازی روبوکیدز باغ کتاب، دسترسی آسان به وسیله نقلیه عمومی است و می‌توان آن را در دسته‌بندی جاهای دیدنی تهران با مترو قرار داد.

  • آدرس روبوکیدز باغ کتاب: اتوبان شهید همت (شرق به غرب)، بعد از خروجی حقانی، خروجی باغ کتاب
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو همت و حقانی، دو ایستگاه نزدیک به باغ علم نوجوان هستند.
  • آدرس روبوکیدز گالریا: ولنجک، خیابان ۱۳ شرقی، مرکز خرید گالریا
  • آدرس روبوکیدز تهرانپارس: فلکه سوم تهرانپارس، مرکز خرید نارسیس، طبقه چهارم
  • ساعات کاری شهربازی روبوکیدز باغ کتاب: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • وب‌سایت روبوکیدز باغ کتاب: bagheketab.com
  • صفحه اینستاگرام روبوکیدز: robokids_ir@
  • شماره تلفن روبوکیدز باغ کتاب: ۰۲۱۹۶۰۴۵۷۰۲

موقعیت دقیق روبوکیدز باغ کتاب روی نقشه

lastsecondrobo.jpg
شهربازی روبوکیدز، یکی از شهربازی های مناسب کودکان

شهربازی صبا مال

صبامال که تقریباً در محدوده مرکز شهر (خیابان کارگر جنوبی) قرار می‌گیرد، در کنار سالن‌های سینما، فروشگاه‌های متنوع و مراکز مختلفش، شهربازی هم دارد. این شهربازی، بیش از ۴۰ بازی دارد که کودکان و همچنین رده‌های سنی بالاتر، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. بازی‌هایی مثل ماشین کوبنده، فریزبی و کاراسل از جمله مواردی هستند که در این شهربازی جای‌گرفته‌اند. کودکان پس از انجام بازی‌ها و کسب امتیاز، می‌توانند در غرفه هدایا، جوایزشان را دریافت کنند.

  • آدرس شهربازی صبامال: میدان حر، خیابان کارگر جنوبی
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو دانشگاه امام علی و ایستگاه میدان حر، دو ایستگاه نزدیک به این پاساژ هستند.
  • ساعات کاری شهربازی صبامال: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب
  • وب‌سایت صبامال: sabamall.ir
  • شماره تلفن صبامال: ۰۲۱۶۵۸۲۹۱۶۵

موقعیت دقیق شهربازی صبامال روی نقشه

17-Lastsecond.ir-tehran-mall-payju.ir.jpg
شهربازی صبامال تهران

شهربازی دنیای بازی چمران

دنیای بازی چمران که بیشتر، آن را با نام «بولینگ عبدو» می‌شناسند، در لیست بهترین شهربازی تهران قرار می‌گیرد. این شهربازی از سال ۱۳۴۲ فعالیت دارد و تا به امروز، مقصد بسیاری از افرادی بوده که به دنبال هیجان و سرگرمی بوده‌اند. در مساحت ۱۵۰۰ مترمربعی شهربازی چمران، بازی‌هایی مثل بولینگ، ترن هوایی، فایربال، مسابقه‌های اتومبیل‌رانی، شبیه‌ساز مسابقات فرمول یک و بسیاری از بازی‌های دیگر برای مخاطبین در نظر گرفته شده است. فراموش نکنید که وجود سینما، سالن‌های ورزشی و فودکورت، این مجموعه را بسیار جامع و کامل می‌کند. با توجه به قسمت‌های مختلفی که در مجموعه چمران وجود دارد، می‌توانیم آن را از جمله شهربازی های تهران برای بزرگسالان هم بدانیم.

  • آدرس دنیای بازی چمران: خیابان شریعتی (شمال به جنوب)، بعد از ایستگاه مترو صدر
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو صدر، ایستگاه نزدیک به بولینگ عبدو است.
  • ساعات کاری شهربازی چمران: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب
  • وب‌سایت مجموعه فرهنگی ورزشی چمران: chamrancomplex.ir
  • صفحه اینستاگرام مجموعه چمران: chamrancomplex@
  • شماره تلفن مجموعه فرهنگی ورزشی چمران: ۰۲۱۲۲۲۰۳۰۳۱

موقعیت دقیق مجموعه چمران روی نقشه

25-Lastsecond.ir-Abdo-Bowling-smarttiz.jpg
شهربازی چمران (بولینگ عبدو)

شهربازی فان‌تایم (ارگ تجریش و پالادیوم)

شرکت بین‌المللی فان‌تایم در ایران هم شهربازی‌‌هایی احداث کرده است که دوتا از آن‌ها در پالادیوم و ارگ تجریش قرار دارند. تجهیزات و بازی‌هایی که این شرکت استفاده کرده است، کاملاً به‌روز هستند و استانداردهای بین‌المللی دارند. فان‌تایم ارگ تجریش با مساحت ۲۰۰۰ مترمربعی خود، حدود ۱۱۵ بازی دارد و اغلب آن‌ها هم کامپیوتری هستند.

فان‌تایم مرکز خرید پالادیوم اما مساحتی حدوداً ۳۰۰ مترمربعی دارد که در آن حدود ۵۰ بازی مختلف قرار داده شده است. از بازی‌های فان‌تایم می‌توان به شبیه‌ساز مسابقات فرمول یک، شبیه‌ساز هواپیماهای جنگی، چرخ‌وفلک، فوتبال‌دستی و خیلی از بازی‌های هیجان‌انگیز دیگر اشاره کرد. غیر از این موارد، می‌توانیم به خانه کودک با مربی مخصوص برای کودکان، امکان برگزاری جشن تولد و مراسم، برگزاری کلاس‌هایی مثل نقاشی، سفالگری و کلاس‌هایی دیگر اشاره کرد. در واقع فان‌تایم را می‌توان هم برای کودکان و هم یک شهربازی برای بزرگسالان دانست.

اگر از بین شهربازی های تهران انتخاب شما فان‌تایم ارگ یا پالادیوم باشد، می‌توانید در کنار شهربازی، از امکانات دیگر این مراکز خرید معروف تهران، مثل فودکورت، کافه و رستوران، سینما ارگ و فروشگاه‌های متنوع برای خرید هم استفاده کنید.

  • آدرس فان‌تایم ارگ تجریش: میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد، مجتمع تجاری ارگ تجریش
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو تجریش و کمی پیاده‌روی به سمت مجتمع ارگ
  • ساعت کاری فان‌تایم ارگ تجریش: ۱۱ صبح تا ۱۲ شب
  • آدرس فان‌تایم پالادیوم: زعفرانیه، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو تجریش و استفاده از تاکسی
  • ساعات کاری فان‌تایم پالادیوم: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب
  • شماره تلفن فان‌تایم پالادیوم: ۰۲۱۲۲۶۶۱۳۷۷

موقعیت دقیق فان‌تایم پالادیوم روی نقشه

lastsecondfun.jpg
شهربازی فان‌تایم ارگ تجریش

شهربازی فان‌لند (سرزمین شادی)

شهربازی الماس هروی، یکی از بهترین شهربازی‌ های تهران است و بزرگ‌ترین پیست بازی ماشین‌های کوبنده را در خود جای داده است. شهربازی سرزمین شادی در ۳ طبقه طراحی و ساخته شده و مساحتی معادل ۳۰۰۰ مترمربع دارد. تعداد بازی‌های این مجموعه به حدوداً ۲۵۰ بازی می‌رسد که تنوع بالایی را در بر می‌گیرد و در فهرست شهربازی های تهران، هوادار زیادی دارد.

وجود این شهربازی در مرکز خرید هروی، امکانات مختلف دیگری را هم در اختیار شما قرار می‌دهد که به این واسطه، می‌توانید تجربه بهتری را برای خودتان رقم بزنید. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر، همگی در کنار این شهربازی قرار گرفته‌اند.

  • آدرس فان‌لند: میدان هروی، مجتمع تجاری الماس هروی
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو هروی پیاده شوید، با کمی پیاده‌روی به مجتمع تجاری الماس هروی خواهید رسید.
  • ساعات کاری فان‌لند: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱ ظهر تا ۱۰ شب و پنجشنبه و جمعه از ۱ ظهر تا ۱۱
  • وب‌سایت شهربازی سرزمین شادی: almasheravi.com
  • صفحه اینستاگرام سرزمین شادی: sarzamine__shadi@
  • شماره تلفن سرزمین شادی: ۰۲۱۲۲۹۵۲۷۹۸ و ۰۲۱۲۲۹۵۲۷۲۴

موقعیت دقیق شهربازی فان‌لند روی نقشه

شهربازی فان لند
شهربازی فان‌لند از شهربازی کودکان در تهران

شهربازی هپی‌سیتی

هپی‌سیتی با مساحت ۱۶۰۰ مترمربع، حدود ۸۰ بازی دارد و در مجموعه شمیران‌سنتر قرار گرفته است و یکی از بهترین شهربازی‌های تهران محسوب می‌شود. در نزدیکی این شهربازی، به رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه‌های متنوع هم دسترسی دارید و محدودیتی از این بابت ندارید. در این شهربازی، می‌توانید با هماهنگی‌های لازم، جشن‌های تولد و مراسم این‌چنینی برگزار کنید.

  • آدرس هپی‌سیتی: اقدسیه، بلوار ارتش، مجتمع تجاری اداری شمیران‌سنتر
  • ساعات کاری هپی‌سیتی: ۳ ظهر تا ۱۱ شب
  • وب‌سایت هپی‌سیتی: happycity.biz
  • صفحه اینستاگرام هپی‌سیتی: happycityiran@
  • شماره تلفن هپی‌سیتی: ۰۲۱۲۶۳۷۴۸۲۸

موقعیت دقیق شهربازی هپی‌سیتی روی نقشه

lastsecondhappy.jpg
شهربازی هپی‌سیتی مناسب کودکان

شهربازی تیراژه ۲

اگر می‌پرسید کدام شهربازی در تهران باز است که در منطقه شرق واقع شده باشد، باید بگوییم شهربازی تیراژه ۲ در شرق تهران واقع شده است. تیراژه ۲ از دسته شهربازی های سرپوشیده تهران محسوب می‌شود که شاید، شهرت شهربازی تیراژه ۱ را نداشته باشد، اما بازی‌ها و امکانات مناسب و متنوعی دارد. تیراژه ۲ یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروشگاهی و خرید در شرق تهران است که به همین دلیل، فضاهای مختلفی مثل سینما، فودکورت، هایپر استار و فضاهایی دیگر را درون خود جای داده است. همچنین شما امکان گریم فانتزی را برای کودکان خود دارید.

  • آدرس تیراژه ۲: اتوبان امام علی، خروجی مدنی، جنب مترو مدنی
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو مدنی، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مجتمع تیراژه ۲ است.
  • ساعات کاری تیراژه ۲: ۹ صبح تا ۱۱ شب
  • وب‌سایت تیراژه ۲: tirajeh2.com
  • صفحه اینستاگرام شهربازی تیراژه ۲: tirajeh2center@
  • شماره تلفن مجتمع تیراژه ۲: ۰۲۱۷۲۵۶۳

موقعیت دقیق مرکز خرید تیراژه ۲ روی نقشه

lastsecond2.jpg
شهربازی تیراژه ۲ از شهربازی های سرپوشیده تهران

شهربازی امیر

شهربازی امیر شهربازی شرق تهران محسوب می‌شود و شاید بتوانیم آن را بزرگ‌ترین شهربازی تهران در شرق (از لحاظ تعداد بازی و مساحت) بنامیم. این شهربازی، در دو طبقه ساخته شده و مساحتش ۳۰۰۰ مترمربع است. در شهربازی امیر، بیش از ۱۵۰ بازی وجود دارد که افراد در رده‌های سنی مختلف می‌توانند سرگرم آن‌ها شوند. فراموش نکنید که این شهربازی مانند چند مورد قبلی، درون یک مجتمع قرار گرفته است. نام این مجتمع امیر است و به‌خاطر موقعیت تجاری‌اش، می‌توانید به فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و فضاهای تفریحی و تجاری دیگری هم دسترسی داشته باشید.

  • آدرس شهربازی امیر: خیابان شهید مدنی، بالاتر از تقاطع سبلان
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو سبلان، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به شهربازی امیر است.
  • ساعات کاری شهربازی امیر: ۹ صبح تا ۱۰.۳۰ شب
  • صفحه اینستاگرام شهربازی امیر: amireparsfunnyland@
  • شماره تلفن شهربازی امیر: ۰۲۱۷۷۶۹۸۹۷۹ و ۰۲۱۷۷۶۹۸۹۷۱

موقعیت دقیق مجتمع امیر روی نقشه

شهربازی امیر
شهربازی امیر در شرق تهران

شهربازی سرزمین رویایی آناهید

شهربازی سرزمین رویایی با مساحت ۴۵۰۰ مترمربع و حدوداً ۸۰ بازی گوناگون در برج آناهید است که می‌توانیم بگوییم از نظر جغرافیایی تقریبا در نزدیکی سرخه‌حصار قرار گرفته است و این شهربازی هم در دسته شهربازی شرق تهران قرار می‌گیرد. ترن هوایی، رالی هیجانی، واقعیت مجازی و بازی‌های دیگر در کنار باشگاه‌های بولینگ، بیلیارد، اسنوکر و همین‌طور اتاق گریم و اتاق تولد، شهربازی سرزمین رویایی آناهید را کامل‌تر کرده‌اند. با توجه به بازی‌ها و سرگرمی‌هایی که در این شهربازی وجود دارند، شما در هر سنی که باشید، می‌توانید از حضور در این مکان لذت ببرید. در این شهربازی، امکان برگزاری جشن تولد هم دارید.

  • آدرس شهربازی سرزمین رویایی آناهید: سه‌راه تهرانپارس، خیابان دماوند، برج آناهید
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو تهرانپارس، نزدیک‌ترین ایستگاه به این مجتمع است.
  • ساعات کاری شهربازی سرزمین رویایی آناهید: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب و پنج‌شنبه و جمعه ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • وب‌سایت شهربازی سرزمین رویایی آناهید: funstopiran.com
  • صفحه اینستاگرام شهربازی سرزمین رویایی آناهید: funstop.iran@
  • شماره تلفن شهربازی سرزمین رویایی آناهید: ۰۲۱۷۶۹۰۲۱۰۸

موقعیت دقیق شهربازی آناهید روی نقشه

lastsecondanahid.jpg
سرزمین رویایی آناهید از شهربازی های سرپوشیده تهران

شهربازی شهر خورشید (هایپر سان)

مرکز خرید نجم خاورمیانه که زمانی آن را با نام «هایپر سان» هم می‌شناختند، یک شهربازی ۱۱۰۰ مترمربعی دارد. در این شهربازی، حدود ۵۰ بازی متنوع هست که ژانرهای مختلف فکری، هیجانی، فیزیکی، کامپیوتری و انواع دیگر را شامل می‌شوند. از دیگر امکانات این شهربازی، اتاق تولد و گریم است. فارغ از این، فروشگاه نجم خاورمیانه، دریایی از کالاهای مختلف است و هر خریدی که برای خانه داشته باشید، می‌توانید از آنجا انجام دهید و تمام این امکانات، این شهربازی تهران را به یک انتخاب مناسب برای یک روز تفریحی در کنار خانواده تبدیل می‌کند.

  • آدرس شهربازی شهر خورشید: خیابان فداییان اسلام جنوب، بعد از بزرگراه آزادگان، نبش خیابان مختاری و غیبی، مرکز خرید نجم خاورمیانه
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: شما می‌توانید خود را با اتوبوس به خیابان فداییان اسلام و نزدیکی مرکز خرید نجم خاورمیانه برسانید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، جوانمرد قصاب است.
  • ساعات کاری مرکز خرید نجم خاورمیانه: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب
  • وب‌سایت مرکز خرید نجم خاورمیانه: hypersun.ir
  • صفحه اینستاگرام شهربازی شهر خورشید: suncitytehran@
  • شماره تلفن مرکز خرید نجم خاورمیانه: ۰۲۱۳۵۰۶۴

موقعیت دقیق مرکز خرید نجم خاورمیانه روی نقشه

Lastsecond.ir-najm-khavarmiyane-amusementpark.jpg
شهر بازی شهر خورشید از شهربازی های سرپوشیده تهران، عکس از مجتبی فلاح

شهربازی بوستان نهج‌البلاغه

پیش‌تر، فاز اول نهج‌البلاغه را برای شما با شهربازی بیلینو معرفی کردیم. حالا می‌خواهیم از شهربازی فاز دوم این بوستان بگوییم. یک شهربازی روباز که پر شده از بازی‌های گوناگون برای افراد مختلف در سنین متفاوت است. قایق پرشی، هاکی، راپل هوایی، پیست پرش در آسمان و خیلی از بازی‌های دیگر در این بوستان قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

افزون بر این بازی‌ها، تفریحات هیجان‌انگیز دیگری هم در پارک نهج البلاغه وجود دارد که بانجی‌جامپینگ و سوئینگ، تنها دو مورد از آن‌ها به‌شمار می‌آیند. این دو بازی را می‌توانید روی پل معلق نهج‌البلاغه ببینید. پلی که راه رفتن روی آن در شب، جزو یکی از بهترین تفریحات شبانه تهران است. بوستان نهج‌البلاغه پارکینگ و رستوران هم دارد؛ اما باید درنظر داشته باشید که تجهیزات اینجا، آن را به یک شهربازی تهران برای بزرگسالان تبدیل می‌کند که شاید بازی‌های آن خیلی برای کودکان مناسب نباشد.

  • آدرس شهربازی بوستان نهج‌البلاغه: اتوبان حکیم غرب، بعد از خروجی یادگار امام، فاز دوم بوستان نهج‌البلاغه
  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو صادقیه، اتوبوس‌های تندرو به سمت پونک، ایستگاه تیراژه، پیاده‌روی نسبتاً طولانی به سمت پارک
  • ساعات کاری شهربازی نهج‌البلاغه:  ۵ عصر تا ۱ شب
  • صفحه اینستاگرام شهربازی نهج‌البلاغه: happyland_nahjolbalaghe@

موقعیت دقیق شهربازی نهج‌البلاغه روی نقشه

lastsecondnahjol.jpg
شهربازی بوستان نهج البلاغه

سخن آخر

در این مطلب، سعی کردیم لیستی از بهترین شهربازی های تهران را به شما ارائه دهیم تا اگر تصمیم گرفتید علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی تهران زمانی را به تفریح در شهربازی ها اختصاص دهید، گزینه مناسب را با توجه به امکانات، بازی‌ها و فاصله‌اش از محل زندگی‌تان انتخاب کنید. شهربازی های روباز و شهربازی های سرپوشیده تهران، هر کدام ویژگی‌های خودشان را دارند که برای افراد متفاوت با اهمیت هستند. گرچه شهربازی های روباز هیجان‌انگیزترند، اما شاید در فصل سرما و حتی گرما، انتخاب شهربازی سرپوشیده، منطقی‌تر به‌نظر برسد. شما طرفدار کدام یک هستید؟ از نظر شما بهترین شهربازی تهران کدام است؟

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=12914

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان