حضور دبیرکل و معاون امور بین الملل هلال احمر در نشست ژنو

دبیرکل و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر برای شرکت در شورای نمایندگان فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر عازم ژنو شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم افشار، دبیرکل و راضیه عالیشوندی؛ معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در شورای نمایندگان فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر و سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر عازم شهر ژنو کشور سوئیس شدند.

شورای نمایندگان از تاریخ ۲۷ لغایت ۲۸ اکتبر و کنفرانس بین‌المللی از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ در ژنو برگزار خواهند شد.

دبیرکل و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت روز یکشنبه مورخ ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه شورای نمایندگان با دستور کار مربوطه حضور یافتند تا در این نشست که با انتخاب رئیس، نایب رئیس، کارشناسان شورا و تصویب دستور کار شورا و قرائت گزارش قطعنامه شورا به کار خود ادامه می‌دهد، مشارکت کنند.

در شورای نمایندگان فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به موضوعاتی از قبیل حمایت در نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، بهبود پیامدهای جمعی در حمایت از افراد، استراتژی نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر از سال ۲۰۲۴ تا پایان دهه میلادی، مهاجرت، حقوق بین‌الملل بشردوستانه (IHL)، جنگ در شهرها که این موضوع درخواست و مطالبه جدی از نهضت است و همچنین درخواست پاسخگویی به اقدامات بشردوستانه بنیادین و حمایت از آن، استراتژی بازپیوند خانواده از ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ و تاکید مجدد بر نقش نهضت به عنوان عامل صلح پرداخته خواهد شد.

دبیرکل و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر پس از پایان نشست شورای نمایندگان در بیست و چهارمین کنفرانس بین‌المللی که از تاریخ ۲۸ اکتبر آغاز خواهد کرد، حضور خواهند یافت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=56895

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان