مداحان از جانفشانی مدافعان امنیت کشور تجلیل کردند

خانه مداحان اهل بیت علیهم‌السلام در محکومیت شکست ذلت‌بار رژیم صهیونیستی و تجلیل از نیروهای قهرمان نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خانه مداحان اهل بیت در محکومیت شکست ذلت‌بار رژیم صهیونیستی و تجلیل از نیروهای قهرمان نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم فَلَمۡ تَقۡتُلُوهُمۡ وَلَٰکِنَّ ٱللَّهَ قَتَلَهُمۡۚ وَمَا رَمَیۡتَ إِذۡ رَمَیۡتَ وَلَٰکِنَّ ٱللَّهَ رَمَیٰ وَلِیُبۡلِیَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ مِنۡهُ بَلَآءً حَسَنًاۚ إِنَّ ٱللَّهَ سَمِیعٌ عَلِیمࣱرژیم صهیونیستی که در آتش کشتار وحشیانه مردم بی دفاع غزه و ایستادگی حزب‌الله در لبنان، به بند کشیده شده، اکنون به‌دنبال راه گریزی از این مهلکه است، اما مقاومت ملت‌های مسلمان منطقه و اقتدار نیروهای مسلح ایران، روزبه‌روز ذلت و حقارت بیشتری را برای آنان به ارمغان می‌آورند.

امروز، به یُمن درایت و هدایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ایستادگی و رشادت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، به‌ویژه دلیرمردان نیروی پدافند هوایی ارتش، دشمنان ملت ایران در برابر اراده استوار و پولادین جبهه مقاومت و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به حضیض ناامیدی و شکست فرو رفته‌اند. بی شک این پیروزی‌ها نشانگر وعده‌الهی در نابودی ظلم و پیروزی حق بر باطل است و بی‌تردید، آینده‌ای روشن و عزتی پایدار در انتظار جبهه عظیم مقاومت و تمامی ملت‌های مظلوم منطقه خواهد بود.

ما، مداحان اهل بیت علیهم‌السلام، از جانفشانی‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه قهرمانان عرصه امنیت و پایداری، صمیمانه تقدیر می‌کنیم و اعلام می‌داریم که همواره در کنار این مدافعان جان‌برکف و حامی استواری برای ملت و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=56850

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان