هشدار هواشناسی تفرجگاه‌های محیط زیست خراسان رضوی را تعطیل کرد

مشهد- مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمامی تفرجگاه‌ها و مناطق زیر پوشش مدیریت حفاظت محیط زیست استان تا پایان روز جمعه چهارم آبان ماه به دلیل تغییرات جوی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور اظهار کرد: تمامی تفرجگاه‌ها و مناطق زیر پوشش مدیریت حفاظت محیط زیست استان از امروز تا پایان روز جمعه (چهارم آبان ماه) به دلیل صدور هشدار هواشناسی و تغییرات جوی تعطیل است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر وقوع سیل و پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه، تمامی مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست تعطیل اعلام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان خراسان رضوی و بارش‌های سیل آسا و رگباری و سیلابی شدن مسیل‌ها و جهت حفظ سلامت و جان مردم شریف استان، از شهروندان و گردشگران درخواست می‌کنیم تا از ورود به مناطق تفرجگاهی و حفاظت شده زیر پوشش سازمان حفاظت محیط زیست خودداری کنند.

اله پور ادامه داد: همچنین از مردم تقاضا می‌شود از ترددهای غیر ضروری و حضور در مناطق کوهستانی، بسترهای مسیل رودخانه تا پایان روز جمعه به طور جدی پرهیز کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=56459

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان