تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی دغدغه مردم استان سمنان است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه طولانی شدن روند تکمیل پروژه‌ها، سرمایه گذار و مردم را دلسرد می‌کند، گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی دغدغه و مطالبه جدی مردم استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب سه شنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی بابیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه مردم پیرامون ورزش طرح‌های نیمه تمام رها شده ورزشی است، ابراز داشت: با اولویت بندی تکمیل این پروژه‌ها اجرایی شوند.

وی بابیان اینکه طولانی شدن پروسه تکمیل برخی طرح‌های نیمه تمام ورزشی باعث دلسردی مردم و سرمایه گذاران می‌شود، افزود: علاوه بر این موضوعات استهلاک و فرسایش تجهیزات نیز اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در برخی پروژه‌های ورزشی با محدودیت اعتبارات مواجه هستیم، ابراز داشت: ظرفیت‌های مردمی و خیران و صاحبان صنایع بزرگ استان برای تکمیل طرح‌ها باید به کار گرفته شوند.

مطیعی به انجام شفافیت پیرامون مخارج و منابع مالی و میزان بودجه و هزینه کرد آن در ورزش استان تاکید و تصریح کرد: بیان این شاخص‌ها رضایتمندی مردم نسبت به ورزش را در پی خواهد داشت.

وی به ضرورت تکریم پیشکسوتان ورزشی و مدال آوران و قهرمانان استان تاکید کرد و افزود: باید برای گره گشایی از مشکلات این ورزشکاران نیز قدمی مؤثر برداشته شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=56170

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان