شهادت یحیی سنوار حجت الهی بر حقانیت راه مقاومت است

قم- مدیر حوزه های علمیه گفت: حوزه‌ های علمیه شهادت سنوار قهرمان را در کنار شهادت دیگر فرماندهان جبهه مقاومت حجت الهی بر حقانیت این راه می داند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مشروح پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه به مناسبت شهادت یحیی سنوار را در ادامه بخوانید:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت غیرتمندانه فرمانده شجاع اسلام، روح سرکش و مجاهد فلسطین، نویسنده و متفکر مقاومت ابوابراهیم یحیی سنوار رئیس فقید دفتر سیاسی حماس که با رشادتی تحسین برانگیز در خط مقدم جبهه، توسط رژیم سفاک صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد را به امت اسلامی و همه مجاهدان جبهه مقاومت و ملت غیور و مجاهد فلسطین و حماس سرافراز و به‌خصوص به خاندان و بازماندگان تسلیت و تهنیت می‌گویم.

این شهید بزرگوار سالیان سال شرافتمندانه و خستگی‌ناپذیر در میدان مبارزه با رژیم جعلی و تروریست اسرائیل، جانفشانی کرد و در دوران بیش از دو دهه اسارت خویش در بندهای رژیم جنایتکار و قاتل صهیونی، با ذکاوت و مجاهدت هوشمندانه سازمان رزم جنبش حماس را برای مبارزه با دشمن اعتلا بخشید و در نهایت امر با طرح ریزی عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی نقطه عطف منطقه را رقم زد و ضربه‌ای جبران ناپذیر بر موجودیت این رژیم سراسر نحس وارد کرد و با گذشت بیش از یک سال از این عملیات افتخار آمیز در میدان معرکه و جهاد پس از مقام والای جانبازی، به فیض شهادت نائل آمد.

بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم سفاک، حقیر و جعلی اسرائیل به‌عنوان محور و مرکز شرارت‌های منطقه و جهان اسلام خواهد بود و روز پایان این باند جنایتکار و غده سرطانی که در حال دست و پا زدن در باتلاق سردرگمی است به زودی فراخواهد رسید.

حوزه‌های علمیه شهادت سنوار قهرمان را در کنار شهادت دیگر فرماندهان جبهه مقاومت را حجت الهی بر حقانیت این راه دانسته و نصرت قطعی الهی و تحقق وعده‌های خداوند را یقینی می‌داند. اینجانب علوّ درجات همه شهدای راه مقاومت که شهدای توحید، انسانیت، عدالت و عزت و کرامت هستند را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=55558

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان