دفتر تحول در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایجاد می‌شود

سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور امروز در نشست مدیران این سازمان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد از ایجاد دفتر تحول خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین محمدی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور امروز در نشست مدیران این سازمان که با حضور احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد از ایجاد دفتر تحول خبر داد.
وی با تبیین شرایط فعلی سازمان از جمله زیرساخت‌ها و سرمایه انسانی آن، گفت: با هدف تبدیل شدن سازمان به یک سازمان تنظیم گر، تقاضامحور و مشارکت جو، دفتر تحول در فنی و حرفه‌ای ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه برجستگی و دیده شدن سازمان در زیست بوم اقتصادی ایران از اولویت‌های ماست، گفت: برون گرایی و تعامل سازنده با ذی نفعان و شرکای اجتماعی و تنظیم وابستگی‌های متقابل، تجدید نظر در شیوه‌ها، تطابق با اکوسیستم بین‌المللی و با هدف پاسخ دادن به تقاضاهای بین‌المللی از مهمترین اهداف و راهبردهای سازمان خواهد بود.
محمدی تأکید کرد: باید افراد و سازمان سطح چهارچوب حرفه‌ای خود را تشخیص دهد و از آن بهره ببرد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر حرکت به سوی تحول سازمانی و تبدیل این سازمان به سازمانی پیشرو و مشارکت جو، تصریح کرد: باید با مشارکت فعالان اقتصادی و صاحبان کار با رویکردی داده محوری، آینده‌نگری، تقاضامحوری و مشارکت جویی به سمت الگوی حکمرانی مشارکتی و سازمان تحول گرا قدم برداریم.
استقرار دفتر تحول در سازمان
محمدی با اشاره به سهم ۵۰ درصدی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای در تمامی زیر نظام‌های آموزش عالی و مقاطع، خاطرنشان کرد: استقرار دفتر تحول برای رسیدن به نسخه تحول منطبق با زیرساخت‌های مادی و منابع انسانی ماهر برای دستیابی به برنامه‌های اجرایی و برنامه‌های بهبود بر اساس چشم اندازها و سیاست‌های بالادستی و ملی در دستور کار قرار گیرد.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=54665

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان