«زن و بازیابی هویّت حقیقی» چاپ هفدهمی شد

کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی» شامل گزیده بیانات رهبر انقلاب درباره زنان و هویت‌شان توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ هفدهم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی» شامل گزیده بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) رهبر انقلاب که با هدف تبیین مسائل مختلف مربوط به حوزه‌ زنان با موضوع بازیابی هویّت حقیقی و با نگاهی به شرایط موجود در جوامع اسلامی و غربی گردآوری شده، به‌تازگی توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ هفدهم رسیده است.

این‌کتاب در ۴ بخش اصلی و ۲۲ فصل به بررسی مسائل مختلف حوزه زن و خانواده می‌پردازد و بین موضوعات آن می‌توان به پیشینه‌ تاریخی، نگاه غرب به زن، الگوی قرآنی‌اسلامی زن، برابری و تفاوت میان زن و مرد، عوامل انحطاط زن، نقش زن در خانواده و اجتماع، مسائل مربوط به حجاب اشاره کرد.

«زن و بازیابی هویت حقیقی» با توجه به اهمیّت و جایگاه ویژه‌ زن در حوزه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی در چهار بخش، توسط جمعی از محققان و پژوهشگران تدوین شده است. بخش اول این کتاب به «کلیّات مباحث زن و خانواده» در چهار فصل پرداخته است. در بخش دوم، موضوع «سیمای زن در بُعد فردی» در پنج فصل مورد بررسی قرار گرفته و «سیمای زن در بُعد خانوادگی» موضوع بخش سوم این کتاب است که در هفت فصل تهیّه و تدوین شده است. «سیمای زن در بُعد اجتماعی» هم موضوع بخش چهارم کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی» است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=54017

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان