مستند «چلیپا و هلال» رونمایی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جدیدترین اثر گروه مستند روایت فتح با عنوان «چلیپا و هلال» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در مراسمی که چهارشنبه ۴ مهر و در تالار شهید سیدمرتضی آوینی بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد باحضور جمعی از مستندسازان، مدیران و پیشکسوتان بنیاد فرهنگی روایت فتح از مستند «چلیپا و هلال» به کارگردانی محسن اردستانی رستمی و تهیه کنندگی شهرام ناصری رونمایی شد.

دراین مراسم سردار علی مقواساز رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: م اباید باور کنیم که هنوز حماسه دفاع مقدس می تواند و باید دستاویز آثار هنری در زمینه های مختلف خصوصا مستند باشد، در واقع این مطالبه مقام معظم رهبری از ماست و باید به گونه ای عمل کنیم که آثار مستند برای نسل امروز جذاب و روایتگر بخشی از هویت تاریخی این سرزمین باشد.

وی افزود: باید به حیات شهدا نیز در زندگی امروز اشاره کرد که می توان از اتفاقات و وقایع امروز که شهدا منشا آن هستند آثار هنری ویژه ای تهیه و تولید کرد.

در ادامه نیز محسن اردستانی با بیان ویژگی های سوژه این اثر گفت: داستان شکل گیری این مستند از یک تلفن شروع شد و برای ساخت آن بدون هیچ مقدمه ای به آبادان رفتم و الحمدالله نتیجه کار به گونه ای که مشاهده می کنید درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

درپایان با رونمایی از پوستر، این مستند برای حاضران به نمایش درآمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=52411

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان