تجلیل از رادیو قرآن برای برنامه‌های «طلیعه» و «جشنواره قرآنی صد»

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، از اقدام رادیو قرآن برای پخش زنده ویژه‌برنامه‌هایی در دانشگاه افسری امام علی (ع) تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی قرآن، امیر محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقدام رادیو قرآن نسبت به ویژه برنامه‌های زنده «طلیعه» و «جشنواره قرآنی صد» که به‌صورت زنده و مستقیم از دانشگاه افسری امام علی (ع) پخش شد، اقدامی ارزشمند و شایسته خواند.

امیر فولادی درباره اهمیت اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و ایجاد انگیزه از سوی رسانه ملی، اظهار کرد: اگر صدا و سیما در مقاطع و زمان‌های مختلف بتواند در این مراکز بیشتر حضور پیدا کند و فعالیت‌های قرآنی آنها را بازگو کرده و به نمایش دربیاورد و مردم از این اقدامات و فعالیت‌ها آگاه شوند، می‌تواند در جذب دانشجو و ایجاد انگیزه در دانشجویان تاثیر بسزایی داشته باشد.

شبکه رادیویی قرآن به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید، ویژه برنامه‌های «مجله صبحگاهی طلیعه» و «جشنواره قرآنی صد» را از دانشگاه افسری امام علی (ع) به‌صورت زنده و مستقیم تقدیم مخاطبان خود کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=52273

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان