ضرورت پرهیز مجلس و دولت از حاشیه‌سازی/ برای رفع مشکلات تدبیر شود

رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: مجلس و دولت باید از حاشیه‌سازی پرهیز کنند و تمرکز خود را روی بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی خودمان بگذارند.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این‌که اساس کار مجلس شورای اسلامی و دولت آینده باید همکاری و هماهنگی با همدیگر باشد، اظهار کرد: تعامل دولت و مجلس باید در سطحی باشد که امور مختلف کشور به خوبی جلو برود و مشکلات مختلف مردم به ویژه دغدغه‌های معیشتی آنان حل شود.

وی ادامه داد: ساختار اصلی دولت و مجلس باید در کنار هم قرار بگیرند و بر اساس نظام مسائلی که در کشور وجود دارد، با یکدیگر همکاری داشته باشند. لازم است به مشکلات معیشتی مردم توجه کرده و دولت و مجلس برای رفع آن با هماهنگی با یکدیگر هم اندیشی و تدبیر کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: در برنامه هفتم پیشرفت کشور اولویت‌های اساسی کاملاً مشخص شده است که دولت باید این قانون را به خوبی اجرایی کند. تعامل و ارتباط میان دولت و مجلس قطعاً می‌تواند اجرای قوانین مهم از جمله برنامه هفتم را تسریع کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس و دولت باید از حاشیه سازی پرهیز کنند، تاکید کرد: دولت و مجلس فقط باید به این مسئله توجه داشته باشند که ما در چه شرایطی قرار داریم و باید تمرکز خود را روی بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی خودمان بگذارند.

جوکار ادامه داد: دولت و مجلس باید تنگناها و موانع پیشرفت کشور را از سر راه بردارند و کشور را به گونه‌ای هدایت کنند که مشکلات مرتفع و وضعیت کشور رو به بهبودی برود.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید کنار یکدیگر و با هماهنگی با هم اولویت‌های کشور را به خوبی دنبال کنند، گفت: بحث‌های اقتصادی و معیشتی مردم قطعاً یکی از اولویت‌های مهم و اساسی کشور است که باید مجلس برای دولت در این زمینه بسترسازی و ریل‌گذاری کند و دولت هم باید مطابق با قوانین مصوب مجلس کارها را پیش ببرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40813

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان