فرآیند انتخابات در گلستان به درستی و زمان مقرر انجام شد

گرگان- رییس ستاد امنیت انتخابات گلستان گفت: تمامی فرآیند انتخابات در استان به درستی و در زمان مقرر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر ظهر جمعه در نشست با معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری‌ها و هیأت اندیشه‌ورز امنیتی اظهار کرد: دولت مردمی خود را موظف می‌داند در راستای شعار خود که برگرفته از باورهای دینی و اعتقادی است، از نخبگان مردمی برای راهبری درست کارها استفاده کند.

رئیس ستاد امنیت انتخابات گلستان گفت: معاونین سیاسی فرمانداری‌ها که هم دبیر ستاد انتخابات و هم دبیر ستاد امنیت هستند، به‌واسطه تعدد وظایف خود در برگزاری انتخابات به دست‌گیری و کمک هیأت اندیشه ورز احتیاج خواهند داشت.

وی یادآور شد: با توجه به بی‌شرمی و خباثت بی‌حد دشمنان، معاندین و بدخواهان نظام و تجربه گذشته، باید برای هر فتنه و تهدیدی آماده و هوشیار باشیم و با اقدامات پیش‌گیرانه از اتفاقاتی که در گذشته تجربه شده است، جلوگیری کنیم.

مهاجر اظهار کرد: اعلام پیروزی زود هنگام توسط برخی از نامزدها و طرفداران آن‌ها یادآور فتنه سال ۸۸ است لذا باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هیأت اندیشه‌ورز امنیتی با رصد میدانی، با تجربه عملی و فکری خود، می‌تواند در تصمیم سازی و اقدامات پیش‌گیرانه مؤثر و بسیار کمک کننده باشد.

مهاجر اظهار کرد: تاکنون همه فرآیند انتخابات در استان به درستی و در زمان مقرر انجام شده است، در ماده ۳۸ قانون، هیأت‌های اجرایی در زمان مقرر در تاریخ ۱۰ خرداد ماه تشکیل و به تأیید هیأت نظارت رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=38359

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان