انتخابات ۱۱ اسفند به یوم الله تبدیل می شود

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتخابات۱۱ اسفند با مشارکت حداکثری مردم به یوم الله تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه سه شنبه در دیدار جمعی از دانشجویان، ضمن گرامیداشت ایام نیمه شعبان و تقدیر از حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جاری، اظهار کرد: انشالله بتوانیم انتخابات ۱۱ اسفند را به یک یوم الله تبدیل کنیم و مشارکت حداکثری رقم بخورد.

وی خطاب به جمع حاضر افزود: آینده کشور و انقلاب به شما نسل نو و جدید سپرده شده و شما هم اگر بخواهید موفق باشید باید سه ویژگی علم و دانش، مهارت و ویژگی‌های تعهدی، اخلاقی و ارزش‌های دینی و انقلابی را جدی بگیرید.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی علیرغم تهدید و تحریم نشان داد که تمام بن‌بست‌های تهدیدی و تحریمی دشمن را می‌توان باز کرد و از دل این تهدیدها فرصت‌های بسیار زیبایی را به‌دست بیاوریم چنانچه در علوم و فنون مختلف جزو یکی از پنج کشور اول دنیا شدیم که برکت جهاد علمی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه به هیچ قیمتی نباید بعد علمی، جهاد و آموزش را دست کم بگیریم، گفت: همچنین دانش بی‌مهارت فایده‌ای ندارد.

وی گفت: برخی از کم و کسری‌ها ممکن است به خاطر شرایط قانونی و کمبود بودجه‌ها باشد اما بخشی از اینها ناشی از بی‌مسوولیتی است و باید خودتان را در دانشگاه بسازید.

آیت الله محمدی لائینی اظهار کرد: دانشجویان ما باید وارد حوزه‌های مثل گروه‌های جهادی، راهیان نور و راهیان پیشرفت شوند و ما قبل از انقلاب چیزی به نام صنعت دریا نداشتیم وصفر بودیم و امروز ببینید به کجا رسیدیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=20077

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان