۷ هزار واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در کشور فعال شدند

قم- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: از جمله تاکیدات رییس جمهور فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد است و تاکنون تعداد ۷ هزار واحد تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل در کشور فعال شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه، در حاشیه مراسم افتتاح ۸ هزار طرح کسب و کار خرد و متوسط در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تاکنون ۸ هزار طرح کسب و کار با حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید کشور به بهره برداری رسید.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار دولت است افزود: در دهه فجر امسال شماری از این طرح‌ها تکمیل و افتتاح شد.

منصوری تاکید کرد: دولت تلاش دارد تا سرمایه‌های سرگردان را به سمت بخش تولید سوق دهد و تقویت واحدهای تولیدی در دستور کار است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر صندوق کارآفرینی امید در کشور گفت: این صندوق با هدف اجرای عدالت مشکلات بنگاه‌های اقتصادی را مرتفع می‌کند و توجه به بخش‌های تولیدی در منطقه کم برخوردار در اولویت دولت است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه حمایت از بنگاه‌های اقتصادی خرد یکی از راهکارهای رشد اقتصاد است افزود: این واحدها با تسهیلات کمتر خروجی بیشتری را خواهند داشت و این امر در راستای بهبود وضعیت مشکلات اقتصادی و اشتغال مؤثر است.

وی گفت: از جمله تأکیدات رئیس جمهور فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد است و تاکنون تعداد ۷ هزار واحد تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل در کشور فعال شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=20084

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان