۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه اخذ رای در روستاها و عشایر سراسر کشور

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور اعلام کرد: تعداد شعب اخذ رای در مناطق روستایی و عشایری ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهیار نورعلی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در شبکه خبر اعلام کرد: تعداد شعب اخذ رأی در سراسر کشور ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه است که در فرآیند انتخابات مشارکت دارند و از این تعداد ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه در مناطق روستایی و عشایری مستقر هستند.

وی ادامه داد: ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار در شهرها و مناطق صعب العبور و مناطق عشایر نشین فعالیت خواهند کرد. از شب گذشته همکاران ما به مناطق اعزام شدند و در حال حاضر صنددوق‌ها در آن مناطق تعیین شده، مستقر هستند.

نورعلی در رابطه با تمهیدات برگزاری انتخابات در روستاها، بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌ها در شهرهایی که ایلات و عشایر، ساکن هستند، از قبل جلسات هماهنگی را با سران ایلات و عشایر برگزار کردند و هماهنگی‌های لازم را با آنها انجام دادند؛ به طور مثال در استان کرمانشاه بیش از ۱۱۴ هزار خانوار عشایر داریم که در قالب ۱۴ ایل هستند و روند و فرآیندهای رأی گیری با آنها مرور شده است. ان‌شاء‌الله انتخابات پُرشکوهی خواهیم داشت.

وی در مورد شعب سیار نیز، گفت: از طریق پیام‌رسان‌های داخلی در مورد شعب سیار اطلاع‌رسانی کردیم و فرمانداران با ارتباطات نزدیکی که با سران ایلات و عشایر دارند، به آنها اطلاع‌رسانی کردند و مردم می‌دانند که دقیقاً صندوق کجا واقع می‌شود و به امید خدا مشارکت حداکثری را در میان روستاییان و عشایر خواهیم داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=39339

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان