۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری زنجان جمع‌آوری شد

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است که شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تخفیفات است.

روح اله صالحی با اشاره به فعالیت ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان، اظهار کرد: ۶۰ مرکز از این مراکز به صورت تخصصی در حوزه زکات، مسکن، فرهنگی، اشتغال، مددکاری، مشاوره و حقوقی فعالیت دارند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در زمینه شناسایی نیازمندان و ارائه خدمات موثر و هدفمند به مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر اقشار نیازمند جامعه فعالیت می کنند.

این مسئول ادامه داد: این مراکز در مساجد و دستگاه‌های اجرایی تشکیل می‌شود که یکی از مهمترین نکات در ارتباط با فعالیت این مراکز مدیریت آنها توسط مردم است به‌طوری‌که جمع‌آوری کمک‌ها و توزیع آن به‌صورت کامل توسط خود مردم با رعایت کرامت انسانی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به همراهی خوب خیرین در این مراکز، گفت: بر ساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است که شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تخفیفات است.

صالحی با اشاره به اینکه کار و فعالیت نهاد کمیته امداد در سایه برنامه‌های محرومیت زدایی، ترویج همدلی، نوعدوستی و کمک مومنانه به اقشار نیازمند جامعه است، اضافه کرد: اعتماد افزایی در جامعه و اطمینان بخشی به کارکردهای اثرگذار این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی از طریق کار جهادی عالمانه و با تدبیر با هدف پای کار آوردن اقشار مختلف مردم از اولویت‌های کاری در بخش‌های مختلف این نهاد است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15509

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان