۱۰ پروژه پزشکی قانونی در کشور افتتاح می‌شود

مشهد- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه خراسان رضوی یکی از ۱۰ استان فعال در حوزه ژنتیک است، گفت: ۱۰ پروژه پزشکی قانونی در ۱۰ استان، افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حاج منوچهری ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی اظهار کرد: این سازمان با ۳۷۰۰ پرسنل، در ۴۴۷ مرکز خدمات ارائه می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سال گذشته ۲ میلیون و ۲۰۰ پرونده در سازمان پزشکی قانونی تشکیل شده که ۸۷ درصد آن مربوط به حوزه معاینات، ۲ درصد کمیسیون پزشکی، ۷ درصد آزمایشگاه و مابقی در حوزه تشریح بوده است.

وی با تاکید بر لزوم آرامش روانی ارباب رجوع و همکاران، خاطرنشان کرد: در حوزه رفاهی، پرداختی و فضای فیزیکی باید شرایط مناسب را فراهم کنیم.

منوچهری با بیان اینکه استان خراسان رضوی با ۱۳ مرکز غیر تملیکی، رتبه اول کشور را در این زمینه دارد، افزود: برای افتتاح مراکز جدید نیازمند زمین و زیرساخت هستیم که متأسفانه استان در این بخش همکاری لازم را با پزشکی قانونی ندارد. همچنین در شهرستان‌هایی مانند نیشابور، مرکز تشریح وجود ندارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه استان خراسان رضوی یکی از ۱۰ استان فعال در حوزه ژنتیک است، افزود: استان خراسان رضوی با وجود محدودیت‌ها، دومین استان به لحاظ حجم کاری است.

وی به تشریح اقداماتی که در حوزه تجهیزات علیرغم تحریم‌ها صورت گرفته است پرداخت و افزود: در هفته قوه قضائیه، ۱۰ پروژه در ۱۰ استان، افتتاح می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=35381

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان