یس کوین کی لیست می‌شود؟ تاریخ عرضه توکن YES

به نقل از ارز دیجیتال:

یس کوین (YesCoin) یکی از بازی‌های تلگرامی است که در ماه‌های اخیر ترند بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند. طرفداران این بازی هم مانند دیگر بازی‌های تپ تو ارن (Tap to Earn) منتظر لیست شدن توکن آن در صرافی‌ها هستند. ازاین‌رو، در این مقاله می‌خواهیم ببینیم که یس کوین کی لیست می‌شود و تاریخ عرضه توکن YES در صرافی‌های ارز دیجیتال دقیقاً چه زمانی خواهد بود.

تاریخ عرضه یس کوین

بازی یس کوین (YesCoin) در می ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون میلیون‌ها کاربر را جذب خود کرده است. مشابه دیگر پروژه‌های تپ تو ارن، یس کوین هم تاریخ رسمی دقیقی برای عرضه توکن YES اعلام نکرده است، اما نشانه‌های زیادی در خصوص نزدیک بودن این اتفاق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: یس کوین چیست؟ آموزش کامل بازی تلگرامی Yescoin

نقشه راه یس کوین؛ تنها چند قدم تا عرضه توکن YES

برای بررسی تاریخ عرضه YesCoin بهتر است نگاهی به رودمپ این پروژه داشته باشیم. یس کوین در وبسایت رسمی خود به آدرس yescoinn.notion.site، جزئیات نقشه راه این پروژه را به‌صورت زیر نوشته است:

  • مرحله ۱: آزمایش بتای بازی (سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ – تکمیل‌شده)
    • ربات کلیکر سیستم ریفرال بخش کسب درآمد (Earn) ربات خودکار
    • لیگ‌ها و لیدربودر
  • مرحله ۲: نسخه محصول (سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴)
    • اسکوادها
    • بهبود مکانیزم‌های بازیتحلیل‌های پایه‌ای کاربرعرضه یس کوین در صرافی‌های غیر متمرکز / لانچ‌پدها
    • پروتکل استیکینگ
  • مرحله ۳: فصل اول (سه‌ماهه سوم و چهارم ۲۰۲۴)
    • کیف پول داخلی
    • آغاز توزیع توکن
    • راه‌اندازی کلکیسون ان اف تی‌ها
    • مدیریت اسکوادها
    • تحلیل‌های پیشرفته کاربر
    • پلتفرم YesAds برای وب ۲ و کسب‌وکارهای آنلاین
  • مرحله ۴: فصل دوم (سه‌ماه چهارم ۲۰۲۴ و سه‌ماه اول ۲۰۲۵)
    • توزیع توکن
    • مکانیک‌های جدید بازی
    • توکنومیکس
    • گسترش عملکرد و اتوماسیون YesAds
  • مرحله ۵ و بعدتر (به‌زودی)

همانطور که در نقشه راه بالا مشاهده می‌کنید، مرحله اول آغاز عرضه توکن و ایردراپ یس کوین برای سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ یعنی پاییز ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

تاریخ لیست شدن یس کوین

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، پس از عرضه توکن YES، می‌توانیم منتظر لیست‌شدن آن در صرافی‌ها باشیم. ممکن است پیش از ان نیز شاهد آغاز معاملات پری مارکت یس کوین در بازارهای پیش‌ازعرضه (Pre-Market) باشیم. مشخص است که شاید در همان ابتدای امر، تمام صرافی‌های ارز دیجیتال پشتیبانی خود از این پروژه را اعلام نکنند، اما در حال حاضر برخی از صرافی‌ها نظیر بیتگت (Bitget) با ساخت صفحه قیمت YesCoin، حمایت خود از این ارز دیجیتال را نشان داده‌اند.

صفحه قیمت یس کوین در صرافی بیتگت

وبسایت رسمی یس کوین اعلام کرده است که چیزی تا ایردراپ و لیست شدن توکن آن در صرافی‌ها باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: توکن بازی های تلگرامی کی لیست می شوند؟

چگونه یس کوین بیشتری پیش از لیست شدن آن به دست بیاوریم؟

اکنون که به سوال یس کوین کی لیست می‌شود پاسخ دادیم، شاید بپرسید چگونه می‌توانیم درآمد خود از این بازی را افزایش دهیم؟ برای این کار، این بازی چندین قابلیت را طراحی کرده است از جمله:

دعوت از دوستان

یکی از بهترین راه‌های افزایش درآمد در بازی YesCoin، دعوت از دوستان است. سیستم ریفرال این بازی به‌صورت دو مرحله‌ای عمل می‌کند: فرض کنید شما دوستتان را به این بازی دعوت می‌کنید. سپس دوست شما دوست خودش را به بازی دعوت می‌کند. در این حالت، علاوه بر دریافت امتیاز ریفرال از دوست خود، امتیاز ریفرال دوست او را نیز دریافت می‌کنید.

در این سیستم اگر دوست شما یا دوستی که او نیز دعوت می‌کند تلگرام پرمیوم داشته باشند، پاداش‌های دریافتی‌تان بیشتر هم خواهد شد. این امتیازات به‌صورت زیر هستند.

  • ۱۵,۰۰۰ امتیاز برای ریفرال بدون تلگرام پرمیوم
  • ۱۵۰,۰۰۰ امتیاز برای ریفرال دارای تلگرام پرمیوم
  • ۱,۵۰۰ امتیاز برای ریفرال دوست بدون تلگرام پرمیوم
  • ۱۵,۰۰۰ امتیاز برای ریفرال دوست دارای تلگرام پرمیوم

برداشت پاداش‌های روزانه

برای دریافت یس کوین‌های این بخش کافی است هر روز وارد ربات بازی شده و امتیازهای بونس را دریافت کنید. برای افزایش این درآمدها می‌توانید با خرید تون کوین به مقدار مورد نیاز و پرداخت کارمزد برای برخی از فعالیت‌ها، بونس بیشتری دریافت کنید.

انجام تسک‌ها

تسک‌های داخلی یس کوین نیز راهی دیگر برای افزایش پاداش‌ها هستند که روی درآمد شما هنگام عرضه و لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی‌ها تأثیر می‌گذارند. این تسک‌ها طیف متنوعی از فعالیت‌های ساده نظیر عضویت در گروه تلگرامی یس کوین گرفته تا استفاده از پروژه‌های وب۳ را شامل می‌شوند.

علاوه بر این، گاهی اوقات در ربات Yescoin چالش‌ها و رویدادهای اختصاصی برگزار می‌شود. بنابراین حواستان به اطلاعیه‌های این بازی باشد.

بازی یس کوین

آخرین آمارهای یس کوین؛ آینده بازی به‌کجا خواهد رفت؟

پس از عرضه در می ۲۰۲۴، یس کوین توانست طی تنها دو ماه، بیش از ۱۸ میلیون کاربر جذب کند. این محبوبیت، یس کوین را جزو ۱۰ بازی برتر تلگرامی قرار داده و امیدها به قیمت‌گذاری بالای آن در هنگام لیست شدن در صرافی‌ها را افزایش داده است.

شبکه‌های اجتماعی فعال

شاید یکی از علل موفقیت بازی YesCoin شبکه‌های اجتماعی فعال آن باشد. کانال تلگرامی این بازی در حال حاضر بیش از۱۰ میلیون عضو دارد و هر روزه به تعداد آن افزوده می‌شود. تیم این بازی در توییتر و دیسکورد نیز فعال است و طرفداران همواره حمایت‌شان از این بازی را نشان داده‌اند.

همکاری‌های راهبردی

تا کنون یس کوین همکاری‌های قدرتمندی با پروژه‌های بزرگ بلاک چینی نظیر پالیگان و چین لینک داشته است. این همکاری‌های راهبردی در ادامه باعث تقویت جایگاه و تسهیل فرصت‌های عرضه و لیست شدن یس کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال بزرگ خواهد شد.

توسعه‌های فعلی و آتی

یس کوین به‌صورت مداوم در حال بهبود تجربه کاری بازیکنان خود است و ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را معرفی می‌کند. همانطور که در نقشه راه این بازی مشاهده کردید، احتمالا تا ماه‌های آینده پروتکل استیکینگ و پلتفرم تبلیغات یس کوین راه‌اندازی شود.

از جمله توسعه‌های آتی این بازی برای جذب بازیکنان بیشتر، برنامه سفیران جهانی یس کوین (Global Yescoin Ambassador) است که طی آن قرار است همکاری‌های بزرگی با اینفلوئنسرها داشته باشد. برنامه بعدی، اجرای مجموعه‌ای از رویدادها با موضوع کارناوال تابستانی است. هدف از این رقابت‌ها، افزایش هیجان و تعاملات درون بازی یس کوین است.

مورد هیجان‌انگیز بعدی، راه‌اندازی یک برنامه سه مرحله‌ای به‌نام راکت (Rocket) با هدف بهبود جذب بازیکن و ایردراپ‌های آتی توکن یس کوین است. طی این برنامه قرار است پاداش‌های درون‌زنجیره‌ای و برون‌زنجیره‌ای مختلفی به کاربران اهدا شود.

از جمله برنامه‌های آتی بهبود یس کوین شامل ساخت یک سیستم جدید جهت مدیریت فشارهای سرور و اقدامات امنیتی جدید برای مقابله با متقلبان هستند. پشتیبانی از زبان‌های دیگر نیز احتمالاً به‌زودی به این بازی اضافه خواهد شد.

سؤالات متداول

یس کوین کی لیست می‌شود؟

هنوز تاریخ دقیق عرضه و لیست شدن یس کوین در صرافی‌ها اعلام نشده است، اما بر اساس نقشه راه این بازی، تا ماه‌های آینده ایردراپ YES اجرایی خواهد شد.

برای افزایش درآمد خود هنگام عرضه یس کوین چه کار کنیم؟

برای افزایش درآمد خود از بازی یس کوین چندین راه نظیر دعوت از دوستان، انجام تسک‌ها و دریافت پاداش‌های روزانه وجود دارد که در این مطلب به‌صورت جزئی‌تر به آن‌ها پرداختیم.

جمع‌بندی

سؤال این روزهای بسیاری از طرفداران بازی YesCoin این است که یس کوین کی لیست می‌شود؟ با توجه به نقشه راه این بازی، تاریخ عرضه و ایردراپ توکن‌های YES برای اواخر سال ۲۰۲۴، یعنی پاییز ۱۴۰۳، برنامه‌ریزی شده، اما هنوز تاریخ قطعی برای آن اعلام نشده است. به‌همین‌خاطر، هنوز فرصت برای افزایش درآمد از بازی یس کوین و کسب سود از قیمت آن هنگام عرضه در صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارد. علاوه بر این، استیکینگ یس کوین جزو برنامه‌های آتی این بازی است که می‌تواند درآمدهای شما را چندین برابر کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=46111

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان