گسترش همکاری دانشگاه تهران با دو دانشگاه در روسیه و مالزی

همکاری دانشگاه تهران با دانشگاه اچ اس ای روسیه و دانشگاه ماهسا مالزی، بر اساس تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای که بین رئیس دانشگاه تهران و رؤسای این دو دانشگاه منعقد شد، گسترش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و دکتر نیکیتا آنیسیموف رئیس دانشگاه اچ اس ای روسیه در نشستی در باغ نگارستان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد و توسعه روابط دانشگاهی، فرهنگی و مبادلات دانشگاهی از جمله تبادل دانشجو، تبادل تجربه در تدریس و انجام تحقیقات علمی و اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مشترک بین دانشگاه تهران و مدرسه عالی اقتصاد HSE روسیه منعقد شد. توسعه برنامه‌های تبادل تجربه برای کارکنان اداری، انجام تحقیقات و انتشارات مشترک، برنامه‌ریزی و برگزاری رویدادهای مشترک آموزشی، علمی و فرهنگی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

گسترش همکاری دانشگاه تهران با دو دانشگاه در روسیه و مالزی

همچنین تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تهران و دانشگاه ماهسا مالزی به امضای دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و «خیری بن‌عمر» سفیر مالزی در ایران رسید. بن‌عمر به نمایندگی از رئیس دانشگاه ماهسا مالزی این تفاهم‌نامه را امضا کرد.

تسهیل بازدیدهای آکادمیک اعضای هیأت علمی و محققان برای کنفرانس‌ها و سمینارها، تسهیل مبادلات دانشگاهی، انتشارات دانشگاهی و فعالیت‌های تحقیقاتی مشترک، تسهیل فرصت‌های مطالعاتی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جهت شرکت در دوره‌های کارآموزی، اجرای دوره‌های مشترک و تسهیل تبادل اعضای هیأت علمی و دانشجویان از محورهای این تفاهم‌نامه است.

تفاهم‌نامه‌های همکاری بین دانشگاه تهران و دو دانشگاه HSE روسیه و ماهسا مالزی در حاشیه دیدار سفرا، نمایندگان سفارتخانه‌ها و رؤسای دانشگاه‌ها از ۱۲ کشور با رئیس دانشگاه تهران در محل باغ نگارستان منعقد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40993

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان