گسترش همکاری بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه‌های ازبکستان

در بازدید مسئولان دانشگاه شریف از ازبکستان، یادداشت تفاهمی مبنی بر بسط همکاری‌های علمی بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه دولتی سمرقند امضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر موسوی رئیس دانشگاه و هیئت همراه، با دعوت وزارت علوم ازبکستان، جهت بازدید از دانشگاه‌های ازبکستان و توسعه تعاملات علمی و آموزشی، در این کشور حضور یافتند.

در جریان این سفر سه‌روزه، رئیس دانشگاه به دعوت وزارت علوم ازبکستان، در اجلاس آموزش بین‌المللی و فستیوال جوان جهانی در سمرقند به ارائه دستاوردهای دانشگاه صنعتی شریف به‌عنوان یک دانشگاه نسل سوم پرداخت. مخاطب این سخنرانی رؤسا، استادان دانشگاه‌ها و جوانانی از ۱۵۰ کشور از جمله سازمان همکاری‌های اسلامی بود.

همچنین، در این سفر از دانشگاه دولتی سمرقند و عضو سنای ازبکستان بازدید و با رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو انجام شد. در این دیدار طرفین با امضای یادداشت تفاهمی بر بسط همکاری‌های علمی بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه دولتی سمرقند تاکید کردند.

بازدید از دانشگاه فنی دولتی تاشکند و دیدار با دکتر شاریپوف وزیر علوم ازبکستان از دیگر برنامه‌های این سفر سه‌روزه بود که طی آن طرفین پیرامون زمینه‌های گسترش همکاری‌های مشترک علمی بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه‌های ازبکستان به مذاکره پرداختند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=39660

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان