کمک ۷۶ میلیاردی مردم مازندران به جبهه مقاومت

ساری – استاندار مازندران میزان کمک های جمع آوری شده برای مردم مظلوم ستمدیده غزه، لبنان و فلسطین و محور مقاومت را ۷۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران بااشاره به تشکیل ستاد هماهنگی کمک به مردم فلسطین و محور مقاومت با حضور دستگاه‌های اجرایی در استانداری گفت: دبیرخانه ستاد به ریاست استاندار در هلال احمر استان فعال می‌شود.

وی افزود: قرار است ستاد کمک‌های مردمی شهرستانی نیز شکل گیرد و ریاست این ستاد بر عهده فرمانداران خواهد بود و علاوه بر این در تمامی روستاها ستاد با مسؤولیت دهیاری نیز تشکیل می‌شود.

وی استقرار چادرها و پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در شهرها و روستاها به صورت ثابت و سیار را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: تاکنون ۷ میلیارد ۶۲۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای ارسال به کمک به مردم مظلوم غزه، لبنان و فلسطین در استان توسط کمیته امداد، هلال احمر و بسیج سازندگی جمع آوری شده است.

استاندار مازندران از تشکیل کمیته اطلاع رسانث در این خصوص خبر داد و گفت: اطلاع رسانی مناسب و بازتاب کمک‌های مردمی تبلیغات محیطی نیز در این زمینه باید انجام شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=56457

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان