کسب دو مدال دیگر کشتی گیران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا

ورزشکاران نماینده وزن ۴۸ کیلوگرم و ۵۷ کیلوگرم ایران در جریان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا صاحب یک مدال طلا و نقره شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات رده بندی و فینال رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز در شهر سیراچا کشور تایلند برگزار شد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۶ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار شد، امیر کاظمی در دور اول با نتیجه ۳ بر صفر رامیل بردیکولوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۳ مقابل ترانای سریکوان از تایلند به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کاظمی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد سرداربک شوزودوف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۷ از سد دهانراج جامنیک از هند گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که رقابت‌ها با حضور ۷ نفر، به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار شد، ابوالفضل ظهیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی تاناکریت یانتافان از تایلند را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ از سد موعلی پاتهان از هند گذشت. ظهیری در دور سوم با نتیجه ۱ بر ۱ از سد سردار گایپنظروف از ازبکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۴ از سد میراس ماخامبت از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب امیرجان اوبیدوف از تاجیکستان شد و یه مدال نقره رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=42021

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان