چینش نیروها و عوامل ۹۵۵ شعبه اخذ رای اصفهان مشخص شد

اصفهان- فرماندار اصفهان گفت: ۹۵۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان اصفهان داریم که چینش نیروها و عوامل این شعب انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه مشترک مسئولان مناطق، نمایندگان فرماندار و ناظرین شورای نگهبان در مناطق ۲۱ گانه شهرستان با هدف هماهنگی بین این ۳ مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به گزارش‌های ارائه شده، علیرغم فرصت محدود باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی‌های خوبی ایجاد و برنامه‌ریزی برای آموزش‌ها طی روزهای آینده انجام شده است.

وی با اشاره به چینش نیروها و عوامل شعب، افزود: ۹۵۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان اصفهان داریم که چینش نیروها و عوامل این شعب انجام شده است.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: کاربران رایانه، منشی‌ها، رؤسای شعب، نمایندگان فرماندار، بازرسین و ناظرین مشخص شده‌اند و هماهنگی‌های لازم برای مکان‌ها نیز انجام شده است و امیدواریم روز هشتم تیر ماه، انتخاباتی باشکوه و در تراز مردم اصفهان برگزار نمائیم.

وی تصریح کرد: تلاش برای توجیه بیشتر نیروها و تلاش همگانی برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

احمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی، بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات تأکید کرد و گفت: برای ادامه این مسیر نورانی در حوزه انتخابات که همانا مراجعه به رأی مردم است، بی طرفی برگزارکنندگان انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: بین مجموعه‌های مختلف در حوزه‌های امنیتی، پشتیبانی، فناوری، اجرا و نظارت، هماهنگی‌های خوبی انجام شده که امیدواریم اصفهان همچون گذشته روز هشتم تیرماه بدرخشد.

فرماندار اصفهان با اشاره به تعیین دو شعبه اخذ رأی ویژه در میدان امام (ره) و پل خواجو و اهمیت انعکاس رسانه‌ای این دو شعبه، عنوان کرد: رویدادهای مطلوبی تحت عنوان جشن انتخابات با برنامه‌های شاد، مهیج و با نشاط در مجاورت این شعب پیش بینی شده است که امیدواریم اجرا خواهد شد.

احمدی افزود: امیدواریم مدارس و مساجدی که شعب اخذ رأی در آنها مستقر می‌شوند و شعب سیاری که برای تفرجگاه‌ها و مراکز شلوغ و پرجمعیت پیش بینی شده به طور کامل برای روز انتخابات آماده شوند که این مهم با همدلی هرچه بیشتر برگزارکنندگان انتخابات محقق خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=37165

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان