چرا باید در دوره آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو شرکت کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که برای خرید رنگ مو به فروشگاه مراجعه کنید و با یک کاتالوگ و تعداد زیادی از کدها و عددهای مختلف مواجه شوید. بسیاری از افراد از این عددها و حروف چیزی متوجه نمی شوند و در نهایت از روی رنگی که مشاهده می کنند، رنگ موی مورد نظر خود را ا نتخاب می کنند. که البته کار اشتباهی است و معمولا نتیجه مورد نظر را نخواهد داد.

اما راه چاره چیست؟ حروف و اعداد واقعا به چه کار می آیند؟ برای اینکه بتوانیم بهترین رنگ مو را انتخاب کنیم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ تمام این موارد در دوره آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو در آموزشگاه های آرایشگری آموزش داده می شوند.

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا برای چنین موضوعی یک رشته جداگانه وجود دارد و اساسا این رشته به چه کار می آید. ما در این مقاله هرآنچه را که باید درباره رشت کاتالوگ خوانی بدانید، برای شما توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

درباره دوره کاتالوگ خوانی رنگ مو چه می دانید؟

قبل از هرچیز باید بدانید که برای یادگیری این رشته ابتدا باید در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای ثبت نام کنید.

برای اینکه بتوانید در این کار حرفه ای شوید، ابتدا باید بدانید که چرخه رنگ چیست و تمام تونالیته رنگ ها، رنگ های متضاد و همخوان، هارمونی رنگ ها با یکدیگر، و تناسب رنگ مو با نوع مو و رنگ پوست را به خوبی یاد بگیرید. در پایان این دوره، به خوبی می توانید اعداد و کدهای مربوط به هر رنگ را بخوانید و بهترین و مناسب ترین رنگ را با توجه به رنگ مو و پوست مشتری انتخاب کنید.

ابزارهای مورد نیاز برای این رشته

نکته قابل توجه برای آموزش رشته کاتالوگ خوانی رنگ مو این است که شما به هیچ ابزاری نیاز نخواهید داشت. این رشته کاملا تئوری است و شما در تمام دوره تنها از یک کاتالوگ رنگ مو استفاده می کنید. بنابراین، شهریه آموزش بسیار کاهش می یابد و شما می توانید با کمترین هزینه این دوره را بگذرانید.

بازار کار رشته کاتالوگ خوانی رنگ مو چگونه است؟

کاتالوگ خوانی رنگ مو رشته مستقلی نیست. زیرا همانگونه که گفتیم، کاملا تئوری است و شما با اطلاعاتی که در این دوره کسب می کنید، توانایی رنگ کردن مو را بدست نمی آورید. اما یک پیش نیاز مهم برای کسانی است که قصد دارند در حرفه رنگ مو مشغول به کار شوند.

زیرا برای اینکه بتوانید در رشته رنگ مو حرفه ای تر عمل کنید، باید اطلاعات کافی درباره چرخه رنگ، کدها و اعداد کاتالوگ های رنگ مو داشته باشید. تنها در این صورت است که می توانید بهترین انتخاب را برای مشتری های خود داشته باشید و آن ها را از کار خود راضی نگه دارید.

آموزش کاتالوگ خوانی

آیا برای این رشته مدرک فنی و حرفه ای اعطا می شود؟

خیر، برای این رشته مدرک فنی و حرفه ای صادر نمی شود. زیرا همانطور که گفتیم، کاتالوگ خوانی رنگ مو به نوعی پیش نیاز محسوب می شود و به تنهایی کاربردی برای شما نخواهد داشت. به این معنا که نمی توانید با این رشته وارد بازار کار شوید و مدرک عملا کاربردی برای شما نخواهد داشت.

به همین دلیل، کسانی در این دوره شرکت می کنند که قصد گرفتن مدرک فنی و حرفه ای رنگ مو را داشته باشند. شما با گذراندن این دوره و پس از پایان دوره آموزش رنگ و مش می توانید مدرک فنی و حرفه ای کاربر مواد شیمیایی را دریافت کنید.

سرفصل های دوره کاتالوگ خوانی رنگ مو

  • شناخت رنگ ‌ها
  •  آشنایی با انواع رنگ ها
  • آشنایی با تونالیته رنگ ها
  •  آشنایی با دایره رنگ
  •  شناخن انواع موها
  •  همخوانی رنگ‌ها با جنس و رنگ اصلی مو
  • رنگ‌های همخوان و متضاد

مراحل آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو

  • در اولین مرحله، با انواع موها آشنا می شوید.
  • سپس تنالیته و دایره رنگ ها به شما معرفی می شود.
  • در مرحله بعد، کالیته سازی رنگ مو را آموزش می بینید.
  • در مرحله چهارم، مربی پیگمنت شناسی رنگ مو را به شما آموزش میدهد.
  • در نهایت با نحوه ترکیب رنگ های مختلف رنگ مو آشنا می شوید.

کاتالوگ خوانی رنگ مو

دترلند، انتخابی مطمئن برای آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو

درست است که شما قرار نیست با اطلاعاتی که در این دوره بدست می آورید، وارد بازار کار شوید. اما فراموش نکنید که این اطلاعات و آموزش ها در رشته رنگ مو و موفقیت در کارتان بسیار به دردتان خواهد خورد. بنابراین، ضروری است که در انتخاب آموزشگاه دقت بالایی به خرج بدهید و به بهترین شکل ممکن تمام مباحث را آموزش ببینید.

امروزه آموزشگاه های زیادی وجود دارد که دوره های مختلف آرایشگری را برگزار می کنند. اما آیا همه آن ها می توانند شما را به هدفتان برسانند؟ قطعا خیر. شما باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که تمام ویژگی های مورد نیاز شما را داشته باشد. در همین راستا، ما آموزشگاه آرایشگری دترلند را به شما پیشنهاد می کنیم.

دترلند در طی سال ها فعالیت خود توانسته آرایشگران ماهری را تربیت کند و آن ها را به بازار کار حرفه ای معرفی کند. به همین دلیل می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد به آموزش حرفه ای اهمیت می دهند.

این آموزشگاه علاوه بر آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو، تمام دوره های آرایشگری مهم و پرطرفدار مانند آموزش فیشیال پوست، اپیلاسیون، آرای و پیرایش و … را با بهترین متدهای آموزشی به علاقه مندان ارائه می دهد.

آنچه دترلند را از سایر آموزشگاه ها متمایز می کند، همکاری با مربیان برجسته و استفاده از تکنیک های جدید و به‌روز است که موجب می شود هنرجو بدون هیچ مشکلی مهارت های لازم را کسب کرده و وارد بازار کار شود. از دیگر ویژگی های این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • ارائه سرفصل های آموزشی استاندارد که کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای تعیین می کنند
  • برگزاری دوره ها به صورت گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی
  • استفاده از تجهیزت جدید و با کیفیت و ارائه ابزارهای لازم برای هر دوره آمزوشی به هنرجویان
  • همکاری با مربیان و اساتید حرفه ای و باسابقه
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه
  • ارائه آموزش ها به صورت تئوری و عملی و ایجاد شرایط تمرین و تکرار برای هنرجو
  • پشتیبانی ۶ ماهه آموزشگاه از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی برای مشاوره و رفع اشکال

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=10540

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان