پیام تبریک جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به رئیس جمهور منتخب

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با انتشار پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و جمهوری اسلامی را نماد دموکراسی واقعی و مردم سالاری دینی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در خصوص پیروزی مسعود پزشکیان در رقابت‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر نمود و بر آمادگی خود در جهت هر گونه کمکی برای اعتلای ایران اسلامی تاکید کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

هو العزیز الحکیم؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به جهانیان نشان داد که به لطف و کرم ذات اقدس پروردگار، نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی نوین و مترقی است.

بار دیگر کنشگری هوشمندانه و مسئولانه ی مردم شریف ایران اسلامی، با همه ی تفاوت‌ها و شباهت‌ها، افتراقات، اشتراکات و گرایشهای سیاسی مختلف و متنوع به سمت و سوی همگرایی جهت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و ایجاد دولتی مردمی و قوی در راستای تقویت این نظام مقدس حرکت کرد.

مردم با بصیرت، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و اتحاد خود را برای تعیین سرنوشت کشور و پیوند ناگسستنی با انقلاب شکوهمند خود و آرمان‌های بلند شهیدان آن به رخ دنیا کشیدند.

مسلماً” هیچ مانعی نمی‌تواند میان مردم و این نظام الهی و مردمی شکاف ایجاد کند.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی حضور حماسی، مشارکت پرشکوه مردم بزرگ ایران در دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و ریختن پنجاه و پنج میلیون تعرفه به صندوق‌های اخذ رأی؛ و همچنین انتخاب رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در پانزدهم تیرماه به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری و ملت عزتمند ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و برای ایشان آرزوی رستگاری و پیروزی دارد.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین تشکلهای سیاسی در جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را جهت ارائه هر گونه کمکی برای اعتلای ایران اسلامی و سر افرازی و سربلندی رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان اعلام می‌دارد.

“حبیب الله بور بور”

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

شانزدهم تیر ماه سال هزار و چهارصد و سه

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40672

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان